Czytelnicze podsumowanie miesiąca

CZYTELNICZE PODSUMOWANIE PAŹDZIERNIKA





Miesiąc dobiegł końca, wiec pora na podsumowanie.

Pierwszy raz nie wiem co napisać. Tyle tych książek było w tym miesiącu, że liczba ta pobiła moje wszystkie dotychczasowe rekordy. Otóż za mną aż 47 cudownych powieści. Lepszych, gorszych ale każda z nich jest warta przeczytania i mimo mojej nawet nie do końca pozytywnej opinii polecam do sięgnięcia po nie i wyrobienia sobie własnego zdania. Tyle książek i totalny mix gatunkowy. Sama dostaję oczopląsu i nie dowierzam, że tyle przeczytałam historii. Dziękuję w tym miejscu wszystkim autorom oraz wydawnictwom, którzy mi zaufali. Tym, którzy powierzyli w moje ręce te wszystkie cudowności.
    Przy takiej ilości mam niemały dylemat wytypowania książek na podium. Tych, które w stu procentach polecam. I wiem, już na pewno, że to nie będzie TOP 5.

Przede wszystkim nie mogę zapomnieć o moich cudownych i wyjątkowych patronatach. Zawsze biorę w to miejsce tylko i wyłącznie te książki, które wiem na sto procent, że będą najlepsze. 

Monika Nerc "Szept diabła. Dziedzic podziemia" Wydawnictwo NieZwykłe
Agata Bizuk "Zapomniana piosenka" Dragon
P.D.Hutton "Stay with me. Dla ciebie wszystko" WasPos
Aldona Reich "Życie 2.0" Wydawnictwo Vectra
Karolina Milik "Rzeka"

Poza tym z czystym sercem polecam dylogię Ewy Pirce "Za pozwól światłu zgasnąć" WasPos
To 7 książek, które zdobyły ode mnie maksymalną punktację 10/10.



A jak u Was? Jakie wyniki i co chcielibyście mi polecić? Co według Was jest warte przeczytania?

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz