"Grzech" Gabriela L. Orione

 





Opis:

Świat wielkich pieniędzy, erotycznych ekscesów i mężczyzn, z którymi nie ma żartów.
Olivia poznaje Salvatore przy drinku w nocnym klubie. On wierzy w przepowiednię znajomej wróżki o pojawieniu się tajemniczej kobiety i stara się przychylić jej nieba – nie oczekując niczego w zamian. 
Uległy Włoch nie wie, że Olivia prowadzi podwójną grę, bo jej serce zdobył już tajemniczy Simone, Albańczyk zanurzony we włoskim światku przestępczym. Uwikłana w miłosny trójkąt Olivia na własne życzenie zostaje wciągnięta w porachunki na śmierć i życie.


Premiera: 26.08.2020
Tom: I
Seria: Wodząc na pokuszenie"
Ilość stron: 256
Wydawnictwo: Kobiece




Moja opinia:



   Olivia i Pati to kobiety do towarzystwa. Mają umilać mężczyznom czas rozmowami i swoją osobą. Sex? Jeśli któraś chce to czemu nie? Olivia zawędrowała do Mediolanu zostawiając znajomych i Alana, byłego chłopaka. To tu w Turynie kobiety poznają Salvatore - majętnego starszego mężczyznę, który dosłownie śpi na forsie, i który mógłby być ich ojcem. Już na pierwszym spotkaniu z nim w oko głównej bohaterce wpada tajemniczy Albańczyk - Simone. Kim oni we dwóch tak na prawdę są? Na kogo zdecyduje się Olivia? Czy powróci do Alana czy może wybierze któregoś z nowych? Czy wie, w co się wplątała spotykając się z nimi? Czy wie jakie to niesie ryzyko? Co teraz zrobią bohaterowie?

   Po przeczytaniu tej książki i przetrawieniu wszystkich informacji nadal nie wiem od czego zacząć. Książka zaczyna się fajnie. Z przytupem i konkretem. Bez zbędnego lania wody. Pomysł na historię mnie zaintrygował. Kobiety dla towarzystwa? Czemu nie. Ekskluzywny klub i klienci bogacze w wieku 60 plus? Dawno czegoś w tym stylu nie czytałam. W tym kierunku szło wszystko sprawnie. Była akcja i było trzymanie w napięciu. Tym erotycznym również. Sceny miłosne były fajne aczkolwiek czegoś mi w nich brakowało. Może dlatego, że sądząc iż to jest po części romans mafijny oczekiwałam więcej pieprzności i pikanterii. Więcej ostrego słownika i niegrzecznych słówek, które podkręcałyby gorącą atmosferę. Gdzie to pożądanie, które można siekać tasakiem? Tego mi właśnie zabrakło. Za to od razu zaciekawiły mnie z początku bohaterki. Szalone, zakręcone i lubiące procenty. Pati to zdecydowanie ta głośniejsza. Ta co lubi ryzyko i nie boi się kosztowania zakazanego. J
edna rzecz co mnie w pewnym momencie zdrażniła, to fakt, jak Pati nazywała Salvadora. I to jak się zachowywała, podczas gdy powinna mieć troszkę inny charakter i podejście, zwarzywszy na to, kto czeka na nią w Polsce. Olivia  za to nie pasowała mi do roli, jaką dostała. Gryzła się strasznie. Z jednej strony taka miła i uprzejma, w myśl "Co ja tu robię? Czy to na pewno właściwe?". A z drugiej doiła Salvatora ile tylko mogła i balowała do woli. Korzystała ze wszystkich przywilejów i nie miała wyrzutów sumienia, choć coś tam próbowała pokazać, że ona tak pazerna nie jest. Irytowała mnie momentami. A że gra na dwa ognie? Och, już zacierałam ręce na te wydarzenia. I bardzo dobrze, bo tutaj akcja zdecydowanie poszybowała a książka stała się atrakcyjniejsza. Szczególnie, gdy do gry wkroczył dumny niczym paw mroczny światek. Olivia musiała stanąć twarzą w twarz z tym, z czym zadarła. No bo jak otworzyła te drzwi to musi ponieść konsekwencje, prawda? Im głębiej w tekst, tym było ciekawiej. Był humor i była ironia. I bardzo się z tego cieszę. Powodowało to, iż prychałam ze śmiechu i na mej twarzy gościł uśmiech. Może nie wszystko mi się podobało ale ta książka ma w sobie coś takiego, że się ją pochłania. Zaczyna i w mig dolatuje do końca. Pozycja idealna na jeden wieczór. Poprzez styl i język powieści, które są proste i nie są zagmatwane. Z chęcią sprawdzę jaki będzie drugi tom i co ciekawego teraz będzie siedziało w życiu bohaterów.

   Autorka pokazuje, że serce zawsze idzie swoim torem. Wiążąc się z kimś akceptujemy jego wady i zalety oraz to, czym się zajmuje. Nie można bowiem kochać połowicznie. A czy stan konta świadczy o uczuciu? Czy pieniędzmi można kogoś uszczęśliwić? Zobaczcie sami w co wplątała się główna bohatera. Zobaczcie jak niebezpieczny jest ten świat i związek właśnie z tym mężczyzną. Fanom erotyki z nutką sensacji powinna się spodobać ta lektura. Mi nie do końca przypadła do gustu ale wszystkim nie dogodzi. Czekam  na kontynuację a Wy czytajcie, jeśli macie chęć. Czekam na Wasze wrażenia.

Polecam.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz