"Toksyczna miłość" K.A. Zysk

 




Opis:

Przygotujcie się na burzliwą przeprawę!
Autorka bestsellera "Wyścig z życiem" w nowej, mroczniejszej odsłonie!

Dwudziestotrzyletnia Klara Wysocka postanawia wyjechać do Anglii w poszukiwaniu lepszego życia. Osiedla się w Leeds, gdzie poznaje przystojnego policjanta Johna, w którym praktycznie od razu się zakochuje. Nie sądziła, że gdy z nim zamieszka, jej życie przerodzi się w istny koszmar. Za zamkniętymi drzwiami odgrywa się totalne piekło.
Kiedy dziewczyna traci już wiarę w to, że jakiś rycerz na białym koniu przybędzie, by ją ocalić, na jej drodze pojawia się Sawyer, który za wszelką cenę będzie starał się uwolnić ją z rąk bestii.
Czy Klara zdoła uciec i zaznać upragnionego spokoju z dala od domu, w którym przeszła przez prawdziwą gehennę?



Premiera: 18.09.2020
Ilość stron: 300
Wydawnictwo: WasPos








Moja opinia:

   
   Dwudziestotrzyletnia Klara Wysocka postanawia wyjechać za granicę za lepszymi perspektywami. W Leeds przypadkiem poznaje przystojnego i szarmanckiego stróża prawa. John to ideał mężczyzny. Dość szybko młoda kobieta wprowadza się do niego. Jest zakochana. On z resztą też. Tylko nagle zachodzą zmiany w zachowaniu młodego policjanta. Staje się agresywny, wulgarny i pod byle pretekstem pokazuje, kto tu rządzi. Klara zostaje więźniem kata. Ofiarą chorego psychicznie mężczyzny, który ma za nic to, że ją krzywdzi, że zadaje jej ból. Zrobił z niej worek treningowy a także odebrał jej godność i człowieczeństwo. Gehenna trwa w najlepsze a ona już nie ma siły, by walczyć. Czy uda jej się uciec zanim będzie za późno? Czy John ją wypuści? Jak długo jeszcze będzie musiała to wszystko znosić? A czy Sawyer zaryzykuje? Czy postawi wszystko na jedną kartę? Czy nie jest on przypadkiem taki sam jak jego kumpel?

   Autorka debiutująca książką "Wyścig życia" powraca z nową powieścią. Mroczną, demoniczną i destrukcyjną. Świetny pomysł na fabułę, która wciąga już od pierwszego akapitu, pierwszego zdania. To co tu się dzieję, to przechodzi ludzkie pojęcie. Od razu wpadłam w świat brutalności, okrucieństwa i zła w najczystszej postaci. Byłam przerażona do szpiku kości. Czym? Drobiazgowymi opisami postępowania Johna. Jego zachowanie i traktowanie Klary było czystym bestialstwem. Przykładny stróż prawa, uprzejmy i troskliwy a tu za zamkniętymi drzwiami kat. Diabeł. Sceny jego wyżywania się na Bogu winnej dziewczynie przywodzą mi na myśl thriller. Taki na najwyższym poziomie. Serio, jeśli chodzi o ten wątek to jestem pod ogromnym wrażeniem opisów, drobiazgowości jak i ogólnie wyobraźni autorki. Nie wiem czy czymś się sugerowała (filmem/książką) podczas pisania ale wyszło to na prawdę fenomenalnie. Trzymała odpowiednie napięcie i budowała grozę niczym sam mistrz horrorów. Serio, dreszcze i gęsia skórka ciągle mi towarzyszyły. DO samego końca. Tylko pozostał mi niedosyt - i to ogromny. Jak na tak długi czas, kiedy główna bohaterka była jego zabawką zbyt szybko nastąpiła ta zmiana w życiu Klary. Myślałam, że może będą jakieś retrospekcje z początków znajomości i tego jacy byli jak się poznali. Nie wiem, na przykład w postaci snów, czy takiego "zawieszenia", zamyślenia się głównej bohaterki nad tym, jak było zanim nadszedł ten koszmar. Że po prostu zdecydowanie dłużej pobędę w tym mrocznym świecie z elementami BDSM. Zbyt szybko pojawił jak dla mnie kolejny bohater - Sawyer. Rozumiem zamysł autorki, bo to na serio świetny facet. Szczery, troskliwy, przystojny, z wielkim sercem - idealny. Bardzo sprawnie była tu prowadzona całkiem dynamiczna akcja. Świetne były również opisy zarówno emocji targających bohaterami, jak i okolic, w jakich przyszło im mieszkać. Oczyma wyobraźni wyobrażałam sobie to otaczające ich piękno. Widać, że te opisane rejony były dokładnie zbadane przez autorkę, a może nawet i je odwiedziła. Świetnie bawiłam z Klarą i Sawyerem. Beztroska i normalność pozwoliła mi poznać ich lepiej. Zobaczyć to, jacy są na prawdę. Gdzieś tam ten strach w podświadomości był i nie powiem - w punkt. Trzymał w napięciu. Ogień między nimi był miodzio. Rozpalał i to nieźle. Było very hot, tak jak już autorka pokazała w swoim debiucie. Tylko niestety i tu było coś, co mi nie pasowało. Nie wierzę, że przez to, co przeszła główna bohaterka tak szybko, wręcz ekspresowo zgodziłaby się na pomysły Sawyera co do urozmaicenia seksu. Same te akty powinny były ją wręcz napawać przerażeniem. Wizją zbliżenia się do mężczyzny. I więcej nie grymaszę, hihi. Wczytałam się ekspresowo, było lepiej niż oczekiwałam a finisz w punkt.

     Ogółem to na prawdę wciągająca historia, która wywołuje ciary. Przeraża demonicznością i chwyta za serce. Pokazuje dobitnie, że nie jesteśmy w stanie poznać człowieka. Nie wiemy, co tak na prawdę kryje się w jego umyśle. Zło konta dobro - nieustająca walka. Zawsze warto trzymać się nadziei, choćby tliła się samymi oparami. Autorka zafundowała mi totalny rollercoaster emocjonalny. Wyczerpała mnie emocjonalnie pod tym względem. Makabryczne opisy szokowały i przerażały realnością. Mściwość, bezwzględność oraz przede wszystkim nieprzewidywalność zachowania Johna mroziła krew w żyłach. Z całego serca współczułam głównej bohaterce. Takich wydarzeń zupełnie się nie spodziewałam. Jestem OGROMNIE zaskoczona. I choć troszkę pomarudziłam to i tak uważam, że autorka pobiła o głowę swój debiut. Ja poproszę kolejne takie książki. I byle szybciej, hihi.
Jeśli zatem, kochani czytelnicy, szukacie książki, która jest połączeniem erotyka, BDSM a przy tym łączy ze sobą elementy grozy i thrillera to śmiało możecie czytać tę książkę. Tylko uprzedza: opisy bestialstwa są PRZERAŻAJĄCE.

Polecam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz