"Sekret mojego męża" Julia Furmaniak

 




Opis: 

   
   Żadna kobieta nie oprze się męskiej tajemnicy, jeśli tylko tajemnica jest odpowiednia.

   Kiedy w przykładnej żonie, matce dwójki dzieci i oddanej swojej pasji bizneswoman budzą się dawne wygasłe żądze, małżeński świat nagle staje w płomieniach, a potem ... nic nie jest już takie jak wcześniej.

   Natalia prowadzi własną kwiaciarnię, kocha swojego męża Adama, docenia luksus, który jej zapewnia. Jednocześnie coraz bardziej zaczyna jej doskwierać rutyna w ich związku. Ale los lubi płatać figle, a mężowie - skrywać tajemnice... Wkrótce okaże się, że Adam ma ich aż nadto. Czy Natalia będzie w stanie zaakceptować podwójne życie, jakie prowadził przy jej boku? Czy uda mu się ponownie sprawić, by oszalała na jego punkcie?


Premiera: Nie wiadomo
Ilość stron: 376
Wydawnictwo: NovaeRes




Moja opinia:


    Zakochani, szczęśliwi i majętni. Natalia i Adam Res są małżeństwem od kilku lat i doczekali się dwójki dzieci: Anielki i Aleksandra. Oboje prowadzą interesy i częściej się mijają niż są razem. Wkradła się rutyna i  monotonia. Adam z dziećmi wyjeżdżają na jakiś czas do rodziców Natalii, nad morze a Natalia zostaje dopilnować swojego biznesu. W czasie tej chwilowej rozłąki do życia głównej bohaterki wkrada się Kuba - jej były, który ma żonę i dzieci. Natomiast Adam nie może się relaksować - musi ciągle dopilnować swojego biznesu, który pozwala im na ten luksus, w którym opływają. Czym on się zajmuje? Jakie tajemnice skrywa mąż? Czy Natalia zachowa wierność? Czy jest w stanie wybaczyć Adamowi i zaakceptować nowy stan rzeczy? Czy jest tak silną kobietą?

   Książka ta została zaklasyfikowana do erotyków. Zaczęłam ją czytać i na myśl mi się nasunęło pytanie: gdzie ten erotyk? Czytałam wydarzenia z jakimiś podtekstami ale brakowało mi scen. I powiem Wam, że książka jest tak jakby podzielona na pół. W pierwszej części mamy obyczaj. Taką monotonię i prozę życia. Dopiero w momencie, gdy sekret wychodzi na jaw zaczyna się właściwa gra. Obie te części są dopracowane. Szczegółowo i drobiazgowo przedstawiane. Omawiane zagadnienia i problemy. Jestem pod tym względem pozytywnie zaskoczona. Jak na debiut to autorka wykonała kawał dobrej roboty. Wykreowała ciekawych, intrygujących bohaterów, którzy świetnie trzymali się swoich ról. Niczym zawodowi aktorzy. Sam z resztą pomysł na fabułę był świetny. Nie kojarzę, abym coś podobnego kiedykolwiek czytała. Małżeństwo i tajemnice - chyba w każdym coś jest. Jakiś mały sekrecik. Ale ten tutaj rozrósł się do takich rozmiarów, że jeszcze chwilę i eksploduje. Świetnie prowadzona akcja. Autorka wie, jak podsycać akcję i tempo. Dynamika jest w tej drugiej części zdecydowanie na piątym biegu. Wciąga i hipnotyzuje. Moja ciekawość była cały czas podsycana i trzymana w niepewności kolejnych wydarzeń. Natomiast jeśli chodzi o temperaturę uniesień miłosnych to te były nie powiem, całkiem całkiem. Ekspresyjne, mocne, konkretne i spalające. Ujrzałam odrobinę brutalności i dużej pewności siebie głównego bohatera. Tu fajnie właśnie wychodzi cały jego charakterek. To jaki jest - przecież musi jakoś trzymać w łapkach ten swój cały biznes i być twardym oraz nieustępliwym szefem. Zdominował żonę, która była raczej z tych cichych szarych myszek. Choć jak chciała to pazurki pokazywała. Piękne, ostre i niebezpieczne. Bohaterów drugoplanowych także tu znajdziemy. Byli uzupełnieniem tej historii. Szczególnie zaintrygowała mnie jedna postać, którą mam nadzieję ujrzeć w kolejnym tomie. Dlaczego mówię o kolejnym tomie? Ponieważ w takim zawieszeniu się książki nie zostawia! Za to powinna być jakaś kara, hihi. Autorka na finisz zrzuciła bombę niczego nie wyjaśniając. No tak się nie robi! Ja chcę kontynuację - musi być!

   Debiut Julii Furmaniak wciągnął mnie od pierwszych stron. Pokazał barwy i prozę życia. To jak monotonność z małżeństwie wpływa negatywnie na ludzi. Człowiek jak się nudzi i jest zaniedbywany to szuka atrakcji, prawda? A te bywają kuszące i destrukcyjne. Tajemnice nie są wskazane. Tym bardziej w małżeństwie. Wszystko to zostało opisane łatwym i przystępnym w odbiorze stylem oraz językiem. Naturalne dialogi i ciekawi bohaterowie szybko sprawili, że zatraciłam się w książce. Historii, która ukazuje mrok, niebezpieczeństw i zło. Rozpala zmysły scenami erotycznymi by za chwile zmrozić z przerażenia. Autorka stworzyła ciekawą historię małżeństwa, którą przeczytałam w jedne wieczór. Jeśli jesteście fanami połączeń kilku gatunków jednej powieści (obyczaj, erotyk i sensacja) to ta pozycja powinna dostarczyć Wam takich wrażeń i emocji jakich oczekujecie. Mi dostarczyła. Ja mogę mówić o niej tylko w samych superlatywach.

Polecam.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz