"Dante Soprano" Agata Sobczak

 



Opis:


Każdy znał Dantego Soprano. Miał wszystko: wykształcenie, wygląd, pieniądze i władzę. Mało kto jednak wiedział o jego najmroczniejszych sekretach, które ukrywał, dopóki nie zjawiła się ona.

Hayely Olsen mieszkała z matką, która ją okradała i zmieniała jej codzienną egzystencję w piekło. Gdy ich drogi się skrzyżowały, życie kobiety przewróciło się do góry nogami.
Wszystko albo nic.

Przetrwanie czy śmierć.

"Kontrowersyjny romans mafijny, który zachwyci fanki niegrzecznych książek! Gorąco polecam!"

Kinga Litkowiec


Premiera: 31.05.2021
Ilość stron: 300
Wydawnictwo: WasPos





Moja opinia:


   
Hayley Olsen nie ma w swym życiu łatwo. Matka uzależniona, nie pracująca i tylko wypatruje gotówki u córki. A młoda kobieta urabia się po pachy na dwóch etatach. Pewnego wieczoru w klubie The Ice kobieta trafia na tajemniczego mężczyznę. Nie wie, że to dopiero początek dość zawiłej znajomości ...
   Dante Soprano ma wszystko. Opływa w luksusach. Ale posiada mroczniejszą stronę życia. 
Jest człowiekiem twardym i silnym. Bezwzględnym i brutalnym. Ma cel i jest nim Hayley...
   Czy kobieta zgodzi się układ z mężczyzną? Kim on jest? A kim tak naprawdę jest ona? Co się stanie, gdy mrok postanowi wyjść na światło dzienne?

    Za mną wszystkie dotąd wydane książki autorki. Dwie pozycje, z którymi przyjemnie spędziłam czas. "Namiętna nienawiść oraz "Bad teacher. W mroku zmysłów", napisana wspólnie z Kingą Litkowiec. Obie miały w sobie coś fajnego. Teraz przyszła pora na trzecią. Na tajemniczego i groźnego mężczyznę oraz skromną i dobrą kobietę. Różni ich dosłownie wszystko. Dante Soprano i Hayley Olsen są niczym woda i ogień. Autorka od strony romansu stworzyła relację pikantną i okraszoną ogniem. Było ostro i seksownie. Pod względem akcji i dynamiki również było fajnie. Dużo się działo. Były sceny okraszone ryzykiem. Z krwią i słyszalnym świstem kul. Główna bohaterka jest troskliwa. Ma dobre serce. Jest odważna i wbrew pozorom silna. Dante to przystojniaka ze szczyptą nieugiętości i zła a w czterech ścianach troskliwy i opiekuńczy. Umie oddzielić pracę od przyjemności. Bardzo fajnym pomysłem była przeszłość dziewczyny. Zacierałam łapki na rozwój wydarzeń. Zaczęło się dziać coś typowo mafijnego. I niestety wszystko straciło swój urok. Drugoplanowe postacie zostały wymienione. Mieli małe rólki do odegrania i do widzenia. I w zasadzie tyle. Zero pociągnięcia dalej. Tak samo z wątkami. Coś się fajnie zaczynało i nagle się urywało. Tak szybko jak się pojawiło, równie szybko znikało. Relacja głównych bohaterów również w moim odczuciu nie została dopracowana. Od strony romansu i zbliżeń ok,ale cała reszta do mnie niestety nie przemawia. Dante według mnie wyszedł zbyt miękki. No chyba, że taki miał być. Ale nie pasował do roli, którą dostał. Roli, która była w mikroskopijny sposób rozbudowania. Za mało dla mnie tej mafii w mafii. I totalnie nie przypadł mi do gustu finisz. Wszystko przez to, że zaczynało się dobrze i nagle się skończyło. Potencjał był, zarys historii świetny ale zabrakło mi rozbudowania tej historii. Wiele wątków nie zostało dokończonych. Zostały zostawione samo sobie. Miłość bohaterów ok, jak najbardziej na plus. Natomiast cała reszta... Niestety, przykro mi to mówić, ale dla mnie to najgorsza książka autorki. Miałam nadzieję na pikantną i fajną powieść. Lekką i przyjemną a wyszło tak, że ją umęczyłam. Niestety mówię jej nie. Aczkolwiek gusta są różne. Mi się nie spodobała, ale być może Wam przypadnie do gustu. Zachęcam do wyrobienia sobie o niej własnego zdania. Czy sięgnę po kolejne książki autorki? Oczywiście. To, że jedna nie trafiła w mój czytelniczy gust, nie oznacza, że z kolejnymi będzie tak samo. 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz