Czytelnicze podsumowanie miesiąca



Czytelnicze podsumowanie października


Wraz z nastawieniem ostatniego dnia miesiąca zapraszam na podsumowanie. Ten miesiąc okazał się być niezwykle owocny. Jak widać, choroba dzieci i przymusowe uziemienie w domu sprzyja czytelnictwu. Przynajmniej u mnie. 

Dziś będzie krótko.

W październiku przeczytałam 50 powieści, co bije mój dotychczasowy rekord. Jestem w szoku i to całkiem niemałym. Normalnie aż mnie zatkało. Kilku powieści brakuje na zdjęciu ale wszystko można znaleźć na moim blogu. Tu nic nie ginie. Nawet moje patronaty medialne się nie zmieściły na samej górze. Musiały stanąć bokiem, zamiast frontami. 

Co polecam? 

Oczywiście patronaty medialne. Co jeszcze? Bardzo trudno mi się tym razem zdecydować. Na pewno:
Laura Passer "Dziedzic" Wydawnictwo Dlaczemu
Agnieszka Siepielska "Pętla kłamstw" Wydawnictwo Muza S.A.
Anna Szafrańska "Widmo grzechu" Wydawnictwo Lucky
Choć uważam, że wszystko są warte uwagi.

Pozostaje mi tylko z całego serca podziękować wszystkim autorkom i wydawnictwom, dzięki którym mogłam zrecenzować tyle cudowności. Jesteście niesamowici. 


A jak Wasze statystyki? Co mi dobrego możecie polecić?

Zaczytanego listopada.




Współpraca:
Wydawnictwo EditioRed
Wydawnictwo NieZwykłe
Wydawnictwo WasPos
Wydawnictwo Lucky
Wydawnictwo Słowne
Wydawnictwo Muza S.A.
LipsticsBooks
Wydawnictwo Dlaczemu 
Wydawnictwo Plectrum
Wydawnictwo NovaeRes
Niegrzeczne Książki
Wydawnictwo Videograf
Wydawnictwo Luna
Wydawnictwo Feniks
Wydawnictwo Pascal
Wydawnictwo Szósty Zmysł
Skarpa Warszawska
Wydawnictwo Melisa Bel









1 komentarz: