"Saint. Boston Underground. Tom IV" A.Zavarelli




Opis:

Czwarty tom legendarnej zagranicznej serii o irlandzkich i rosyjskich mafiosach!

„Grzech za grzech”.

Tenly „Scarlett” Albright ma misję. Udaje, że jest dziewczyną do towarzystwa, po czym upokarza klientów, szantażuje ich i wymierza sprawiedliwość. Uważa, że zasługują na karę.

Kiedy kobieta poznaje Sainta, on akurat przerywa jej zabawę. Porywa ją, używając do tego broni. Ich spotkanie zdecydowanie nie należy do romantycznych.

Jednak w tym momencie Rory „Saint” Brodrick, irlandzki mafioso, zdaje sobie sprawę, że właśnie trafił na kobietę swojego życia. Absolutnie szurniętą, ale też najseksowniejszą, jaką kiedykolwiek widział.



Tom: IV
Seria: Boston Underground
Premiera: 06.10.2021
Ilość stron: 278
Wydawnictwo: NieZwykłe




Moja opinia:


   Tenly "Scarlett" Albright ma misję. Udaje dziewczynę do towarzystwa. Namierza swój cel, wabi go w swoją pajęczą sieć, po czym upokarza mężczyzn, szantażuje i wymierza sprawiedliwość. Wszak każdy facet to zło i należy im się kara...
   Rory "Saint" Brodrick to członek irlandzkiej mafii. To on porywa Scarlett podczas jednej z jej akcji. Nie przewidział tylko jednego: że ta mała diablica stanie się jego obsesją. Ten Szatan to kobieta jego życia. On innej nie chce...
   Czy Saint odkryje przeszłość Scarlett? Czy kobieta zaufa mu na tyle, by wyznać prawdę? Czy on jest w stanie ją ochronić? Czy ona się na to zgodzi?

   Seria "Boston Underground" zahipnotyzowała mnie. Od pierwszego tomu dosłownie przepadłam. Każdą z części czytałam powoli, dogłębnie analizując treść. Każdy z opisanych tam mężczyzn jest wyjątkowy. Twardy, waleczny, nieustępliwy i piekielnie zaborczy. Za każdym razem zacieram swe łapki i tylko wypatruję informacji o premierach, by móc sobie wpisać pozycję na listę książkowych chciejek. Ta seria jest po prostu obłędna.
   Tym razem bohaterem jest Saint. Żartowniś. Zabawny mężczyzna ociekający testosteronem. Taki śmieszek, który potrafi przemienić się w potwora. W twardego, pewnego siebie, bezwzględnego zabijakę. Faceta, któremu lepiej nie wchodzić w drogę. Szczególnie, gdy zagraża coś jego mafijnej rodzinie. Wtedy wychodzi z niego bestia. Bardzo seksownie, trzeba dodać. Ja nie wiem jak to autorka robi, że tak świetnie łączy w jednej postaci cechy charakteru. Te złe do szpiku kości i te milusie. Równowaga doskonała. 
    Czytając początkowe poczynania głównej bohaterki czułam wewnętrzny niepokój. Scarlett okazała się być bardzo dobrą manipulantką. Wie jak wykorzystać swe ciało w roli wabika. Perfekcyjna. Ostrożna i inteligentna. Mocno nieufna i zamknięta w sobie kobieta, która przeszła piekło. Kiedy autorka włączyła do historii jej przeszłość, to byłam wstrząśnięta. Te opisy wywołały szok, że można dopuścić się do takiego bestialstwa. Nic więc dziwnego, że Scarlett stała się taką kociczką chodząca własnymi ścieżkami. Cicha i uparta. Nieufna i nietowarzyska. Strzyga uszami za każdym razem, gdy tylko usłyszy najdrobniejszy szmer. 
    Obie postacie mają bardzo silne osobowości. Charyzmatyczni, waleczni i twardzi. Czytając ich wzajemną relację miałam wrażenie, że wystarczy jedna iskra, po której dosłownie się pozabijają. Z ich temperamentem wszystko było możliwe. Całe szczęście, że wszystko to co ich wkurzało przelali na łóżko. Sceny miłosne ociekały chemią. Pożądaniem. Ogień szalał. Spalał doszczętnie. Bardzo odważne i lubieżne. Bardzo smakowite i pobudzające wyobraźnię.
   Od ciemnej strony było odpowiednio mrocznie. Ryzykownie i niebezpiecznie. Kręciłam głową a brwi szybowały wysoko, gdy czytałam jej pomysły na zabawę ze swoimi ofiarami. Tak samo w scenach rzezi, jaka w pewnym momencie się rozpętała. Była akcja, była dynamika, była adrenalina. Pełna sensacja na najwyższym poziomie. Bomba.
    Kolejny raz autorka wyniosła mnie na wyżyny emocji. Te szalały niczym spuszczone ze smyczy bestie. Emocje mnie rozsadzały. Lektura wciąga niczym wir. Nie sposób było mi się od niej oderwać. Świetny styl, doskonała kreacja bohaterów, mocne tło wydarzeń. Same plusy. Mam wrażenie, że każdy kolejny tom jest jeszcze lepszy od swego poprzednika. Książka ląduje na półce w mojej biblioteczce a was zachęcam do czytania. Szczególnie jeśli znacie serię. A jeśli nie ale szukacie czegoś gorącego, ostrego i zaskakującego to śmiało możecie czytać. Chronologia moim zdaniem nie jest obowiązkowa, gdyż każdy tom jest o innym bohaterze. Aczkolwiek wcześniej poznani mają swój udział w kontynuacjach. 

Polecam.


Współpraca: Wydawnictwo NieZwykłe








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz