"Żądze. Skanda. Tom III" Katarzyna Nowakowska




Opis:

Katarzyna Nowakowska, znana jako K.N. Haner, to królowa odważnych, drapieżnych powieści o silnych kobietach. Jej sensualne, bezpruderyjne historie porywają tysiące Polek, a bestsellerowa seria Skandal rozpala wszystkie zmysły.

Wreszcie miało być jak w baśni (choć takiej tylko dla dorosłych): bezwstydny, namiętny kochanek, magiczny ślub i czerpanie z życia pełnymi garściami.

Ale Julia Widawska nie byłaby sobą, gdyby wszystko szło jej jak z płatka. Przygotowania do ślubu zbiegają się z wielkim zawodowym projektem o ogromnym znaczeniu, chciwy ojciec próbuje ją wykorzystać, by spłacić swoje długi, a jakby tego było mało – dawny kochanek wciąż nie daje o sobie zapomnieć.

Tyle że Julia dobrze wie, czego chce. I nie pozwoli sobą pomiatać.  Jeśli ma układać sobie życie, to tylko na własnych zasadach. A każdego, kto wejdzie jej w drogę, pośle prosto do piekła!

Nowakowska przebija samą siebie – fanki "Skandalu" powinny się przygotować na emocje, których jeszcze nie doświadczyły!



Tom: III
Seria: Skandal
Premiera: 13.10.2021
Ilość stron: 332
Wydawnictwo: Słowne







Moja opinia:


   
   Po perturbacjach i wyczerpujących wydarzeniach, w życiu Julii Widawskiej i Gasparda de Riguard w końcu ma nastać spokój. Ma ziścić się bajka dla dorosłych: on przystojny, bogaty, namiętny rycerz; i ona - piękna księżniczka. Na horyzoncie ślub a jednak spokoju nie ma i raczej nie będzie. Chciwy tatuś panny młodej znowu miesza a ważny projekt biznesowy przyciąga do Julii jej byłego kochanka, który nie chce odpuścić. Jednak tym razem panna Widawska wie czego chce, i tak łatwo nie odpuści.
    Czy Garpard i Julia będą razem? Czy może kobieta wybierze Jamesa? Czy uda się okiełznać żądze i dopuścić do głosu umysł i serce? Jak zakończy się ta historia? Czy jest szansa na happy end?

     Przed nami trzeci i zarazem ostatni tom serii o zwykłej dziewczynie i arystokracie. Kobiecie, którą niczym marionetką dyrygował pazerny tatuś. Kobiecie, która u boku dwóch mężczyzn odkrywała swe potrzeby seksualne. Teraz pora na finałowy akt tego przedstawienia. Erotycznej baśni dla dorosłych. I tą baśń, kochani, czytamy z zachowaniem chronologii. Czyli najpierw "Skandal", potem "Femme fatale" a dopiero potem "Żądze". Bez tego ani rusz.
    Dwa pierwsze tomy dostarczyły mi wielu emocji. Przeczuwałam, że z trzecim będzie podobnie. Ale nie przypuszczałam, że to będzie aż tak ... wyczerpujące. Czułam się zmiażdżona. Istny rollercoaster. Co rusz w powieści rozkręcały się tornada. Większe i mniejsze ale równie silnie niszczące spokój. Bohaterów i mój. OMG. Rewolucje na najwyższym poziomie. Spięcia, kłótnie, niedomówienia wprowadzały stopniowanie emocji. Trzymały w napięciu i takiej nerwowości. Ciężko było mi przewidzieć ciąg dalszy wydarzeń, co dobrze świadczy o książce. Tak dobrze, że po finale siedziałam z otwartą buzią. Takiej rewolucji nie brałam po uwagę. Spodziewałam się raczej, że wszystko pójdzie w drugą stronę. A tu taka niespodzianka.
    Autorka ukazała rozdźwięk między życiem zwykłego Kowalskiego a kogoś z arystokracji. Na przykładzie bohaterów wydać wyraźnie, że stan konta to nie wszystko. Ilość zer ma się nijak do miłości. Do uczucia, które potrafi burzyć mury. Tak samo ma się różnica wieku. Wszystko do zaakceptowania.
    Pod względem pikanterii autorka spuściła bestię z łańcucha. Odważne, frywolne, mocno erotyczne i totalnie spalające sceny miłosne. Pełne pasji i ognia. Tej chemii i przyciągania. 
   Co do bohaterów, to główna bohaterka mi zaimponowała. Stała się bardziej świadoma swoich potrzeb. Walczyła ile mogła. Wyszedł temperament i fajny charakterek. 
   Gaspard, tak jak James, byli dla mnie wielką niewiadomą. Nie wiedziałam co w danej chwili strzeli im do głowy. Totalnie nieprzewidywalni. 
   Tatuśka głównej bohaterki miałam ochotę dosłownie udusić. Co za pazerna postać! Jak on mógł tak traktować swoją córkę! Obie córki. Zgroza.
    Finalny tom historii Julii i Garparda okazał się być niezwykle gorący i wciągający. Dzięki lekkiemu stylowi autorki, powieść przeczytałam iście ekspresowo. Kasia porusza tutaj kilka istotnych problemów, które zostały odpowiednio rozbudowane i włączone do fabuły. Jej bohaterowie zwracają na siebie uwagę. Popełniają błędy i uczą się na nich. Jak to w życiu bywa. 
   Bardzo pikantna lektura dla bardzo niegrzecznych dziewczynek. Jeśli podobały się wam dwie poprzednie części, to koniecznie czytajcie finałowy tom serii.

Polecam.




Współpraca: Wydawnictwo Słowne









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz