Czytelnicze podsumowanie roku




Grudzień się kończy. Zostało już tylko kilka godzin. A ja przychodzę do was z czytelniczym podsumowaniem roku. 

   Gdyby nie mój blog, na którym spisuję wszystkie recenzje, i który prowadzi za mnie spis, to zapewne nie wiedziałabym ile przeczytałam. Nie chciałoby mi się wszystkiego ręcznie gdzieś zapisywać. Oto moja leniwa natura, hihi. 
A tak wszystko czarno na białym.

Rok 2021 był baaardzo zaczytany. 
Za mną 493 Książki!!! 

Jestem w szoku. Serio. Wiem, że dużo czytam ale roczne podsumowanie zawsze mnie zaskakuje.

A jeszcze jedna ciekawostka - moje logo w tym roku znalazło się na 97 okładkach. Całkiem ładna liczba, prawda? 

Bierzecie udział w wyzwaniach czytelniczych? Wyznaczacie sobie jakieś cele? Jakaś konkretną liczbę książek, którą planujecie przeczytać? 



Niech rok 2022 będzie jeszcze bardziej zaczytany.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz