"Korepetytor. Reguły pożądania. Tom I" Joanna Balicka



Opis:


Nowa elektryzująca powieść autorki Miss Independent!

Dla fanów zakazanych relacji, romansów z różnicą wieku i Birthday Girl!

Spotkanie dziewiętnastoletniej Isabelli z seksownym, starszym od niej mężczyzną w sklepie z erotycznymi zabawkami wprawia jej serce w niespokojne i nieznane dziewczynie do tej pory drżenie.

Nie sądziła jednak, że zobaczy go ponownie… Zaskoczona Isabella natrafia na niego we własnym domu. Okazuje się, że Jason Hogan jest prokuratorem, który prowadzi z jej ojcem sprawę jej kolegi Troya podejrzanego o handel narkotykami. Isabella wyczuwa, że prokurator wyraźnie czegoś od niej chce i nie jest to związane z informacjami mogącymi pomóc w śledztwie. Każda ich wymiana spojrzeń wydaje się stąpaniem nad przepaścią. Z pewnością doświadczony prawnik mógłby przekazać młodej kobiecie swoją wiedzę. Jednak korepetycje, których zacznie jej udzielać, nabiorą innego znaczenia.


Tom: I
Seria: Reguły pożądania
Premiera: 24.11.2021
Ilość stron: 415
Wydawnictwo: NieZwykłe




Moja opinia:


   Dziewiętnastoletnia Isabelle jest studentką prawa i córką policjanta, który robi wszystko aby ochronić swoje jedyne dziecko od złego. Może by to miało sens, gdyby nie rozrywkowa przyjaciółka Hailey, która ciąga ją na wszelkiego typu imprezy. W drodze na jedną z nich dziewczyny wstępują do sklepu erotycznego po prezent dla solenizantki. Tu trafiają na przystojnego i dużo starszego od nich mężczyznę. Dziewczyny są nim zauroczone, ale to na Isabelle on zwrócił swą uwagę. Jakiś czas później okazuje się, że ten tajemniczy mężczyzna współpracuje z ojcem Isy. Jason Hogar jest trzydziestoośmioletnim prokuratorem, który nadzoruje sprawę kolegi głównej bohaterki. Troy został oskarżony o handel narkotykami.
   Między Isabelle a Jasonem powoli budzi się coś, co jest zakazane. Mężczyzna zaczyna udzielać jej korepetycji. Tyle tylko, że to nie są takie, o jakich każdy uczeń myśli.
    Co wyniknie z tej relacji? Jaki przebieg będzie miała sprawa Troya? Czy Isabelle grozi niebezpieczeństwo? 

    Każdy tom z serii "Miss Independent" czytałam na raz. Bez przestojów. Czytałam z wypiekami na twarzy. Dlatego też nie mogłam sobie odmówić czytania pierwszego tomu nowej serii od Joasi. 
   "Korepetytor" rozpoczyna "Reguły pożądania". Opis został tak skonstruowany, że tytułowe korepetycje będą zupełnie inne od tych, na jakie każdy rodzic zapisuje swoją pociechę. Nie powiem, zacierałam łapki na rozwój sytuacji.
   Od samego początku autorka wprowadziła mnie w świat bohaterów. Udało się jej mnie porwać. Wciągnąć w fabułę. W wydarzenia, które rozgrzewają do czerwoności jednocześnie mrożąc krew w żyłach. Autorka doskonale manewrowała emocjami. Zmieniała kurs niczym doświadczony żeglarz. Zaserwowała mi wyjątkową przeprawę. Pełną nieprzewidywalności i gwałtownych zwrotów akcji. Adrenalina szalała niczym wzburzone morze w czasie sztormu. Sensacja dodatkowo podkręcała wydarzenia. Z takich zapleczem nie sposób było się nudzić. Nie było o tym nawet mowy. Miałam wrażenie, że siedziałam na rozgrzanych kamieniach, tak mnie nosiło. Historia jest genialna. Dopracowana, rozłożona na czynniki pierwsze i złożona w całość, która skutecznie odrywa od rzeczywistości.
    W powieści nie brakuje scen miłosnych. Ale nie spodziewajcie się słodkiego niczym miód romantyzmu i opisów, po których każda romantyczna będzie wzdychać i się wzruszać. O nie. Autorka pokazała się tutaj z tej mocniejszej strony. Ostrej, gwałtownej, gdzie ból miesza się z przyjemnością. Niezwykle lubieżne i odważne sceny. Zdecydowanie działały na wyobraźnię i zmysły. Rozpalały do czerwoności. 
    Jest to zdecydowanie powieść wielowątkowa. Mamy tutaj sensację, narkotyki, uczelnię, rówieśników Isabelle, seks i różnicę wieku. Bardzo dużo ale wszystko ładnie ze sobą współgrało i tworzyło przyjemny dla oka oraz zmysłów obraz. Dotarłam do epilogu, wpadłam w samo tornado wydarzeń i zostałam z szokiem na twarzy. Zupełnie wyleciało mi z głowy, że to pierwszy tom. Byłam wkurzona totalnie, że to już koniec a autorka zostawiła wszystko w takim zawieszeniu. No way. Ja chcę kontynuację na już. Na wczoraj! 
    Jeśli czytaliście pierwszą serię autorki i czujecie niedosyt, to "Korepetytor" porwie was doszczętnie. Warto po niego sięgnąć. Warto zapoznać się z takimi baaardzo ciekawymi lekcjami. Gwarantuję, że nie będziecie żałować ani jednej minuty poświęconego czasu. Ba, będziecie chcieć więcej!

Polecam





Współpraca: Wydawnictwo NieZwykłe







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz