Czytelnicze podsumowanie miesiąca



Czytelnicze podsumowanie grudnia

Na grudzień zaplanowanych miałam niewiele ponad dwadzieścia powieści a jak sami widzicie wyszło jak zwykle. Czyli plany planami a życie swoje, hihi. Czyli jak wyszło tak dokładnie? Za mną 45,5 powieści. Dlaczego pół? Bowiem kończę jedną książkę i jej recenzja jeszcze dziś się pojawi. Postanowiłam tylko zrobić wcześniej podsumowanie.

W głównej mierze przeważały nasze rodzime aktorki. Tym razem dodatkowo poszalałam z gatunkami. Totalny miszmasz. 

Mój top:
Aldona Skrzypoń-Powroźnik "Matylda" 
Belle Aurora "CLASH"
Katarzyna Małecka "Blood from blood. Gabrielle"
J.T. Geissinger "Piękny gangster"
Darcy Trigovise "Inny" oraz "Oskarżony"
Kristen Ashley "Zniewalający opiekun"
Wiktoria Lange "Fałszywa narzeczona" 
Lena M. Bielska "Wierne serca" 
D.B. Foryś "Tymczasem gdzieś daleko stąd"
Elle Kennedy seria Briar U ( wszystkie 4 tomy)

Ale pozostałe są również warte uwagi. Wszystko zawsze zależy od gustu a ten jak wiadomo jest różny.

A jak mają się wasze grudniowe podsumowania? Ile książek udało się wam przeczytać i co byście mi polecili?

Zaczytanego stycznia, kochani.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz