"Paleta namiętności. Paleta uczuć. Tom III. Renata Czaban-Kryczka




Opis:


Renata - matka Łucji, odkrywa rodzinną tajemnicę, która wstrząśnie wszystkimi mieszkańcami miasta. Do czego to doprowadzi?

W życiu ciężarnej Łucji zachodzą ciągłe zmiany. Czy serce dziewczyny skradnie przystojny policjant, czy może powróci uczucie do Dominika – jej pierwszej miłości?

Paulina i Adrian planują swój najważniejszy dzień w życiu. Czy nic nie stanie na drodze do ich szczęścia?

Poddaj się namiętności i zanurz się w kontynuacji pełnej ciepła i zwrotów akcji serii „Paleta emocji”.



Tom: III
Seria: Paleta uczuć
Premiera: 09.12.2021
Ilość stron: 192
Wydawnictwo: Feniks





Moja opinia:


   W trzecim tomie serii "Paleta uczuć" nadciągają nad bohaterami ciemniejsze chmury zwiastujące niemałe problemy.
   Mama Łucji, Renata, przypadkiem odkryje tajemnicę, która potężnie wszystkimi wstrząśnie. Co zrobi rodzina, gdy wszystko wypłynie na powierzchnię?
   Ciężarna Łucja ciągle doświadcza zmian. Dodatkowo adoratorzy Dominik i Bartek ciągle są obok niej. Którego z nich wybierze?
   Z kolei Paulina i Adrian są na ostatniej prostej do sfinalizowania swego związku. Tylko czy aby nikt i nic nie stanie im ma drodze?
   Jedno jest pewne: nie zabraknie emocji, uczuć i namiętności.

    Za mną dwa poprzednie tomy tej serii. "Paleta uczuć" i "Paleta emocji" dość szybko trafiły do mojego serca. Dzięki wiarygodności fabuły. Tak jakby faktycznie te wszystkie wydarzenia miały miejsce.
   Teraz przyszła pora na trzeci tom. Na ciąg dalszy wydarzeń, które od razu zaznaczę, musicie czytać chronologicznie aby się nie pogubić. Znajomość poprzednich tomów jest obowiązkowa.
    W tej części główną rolę otrzymała między innymi kolejny raz Łucja, od której wszystko tak de facto się zaczęło. Kibicuję jej od początku. Jej życie to pasmo niespodzianek i przewrotności losu. Ale widać, że staje się silniejsza i bardziej pewna siebie. Świadoma tego, czego potrzebuje.
   Ogromnym zaskoczeniem dla mnie był wątek Renaty i tajemnicy, która była niczym bomba. Zmiotła wszystko na swej drodze wprowadzając niemały chaos. Oj, emocje szalały. Zarówno u bohaterów, jak i u mnie. To było niczym grom z jasnego nieba. 
    Cały czas miałam w głowie pytanie: jakie rewolucje czekają Paulinę i Adriana? Zostali wyszczególnieni w opisie a w powieści raczej względny spokój był. Myślałam, że to będzie mało istotny wątek a tu autorka ponownie zaserwowała mi rollercoaster. 
   Jedno tylko małe zastrzeżenie jakie mam, odnosi się do grubości tej części. Zdecydowanie zbyt krótka. Zbyt szybko ją przeczytałam. Mam wrażenie, że ledwie zaczęłam a już skończyłam.
    Bardzo fajna lektura. Romantyczna, pełna namiętności i uczuć. Był widoczny romantyzm oraz ogień i żar podczas zbliżeń. To niezwykle pasjonująca lektura. Jakby samym życiem pisana. Ze świetnie wykreowanymi bohaterami, zagmatwanym życiem i przewrotnością losu. Teraz nie pozostaje mi nic innego jak tylko uzbroić się w cierpliwość w oczekiwaniu na kolejną część. A was zachęcam do czytania. Jeśli czytaliście i podobały się Wam poprzednie tomy, to ten koniecznie musicie przeczytać. Dajcie się porwać namiętności, której w tej powieści nie brakuje.

Polecam.






Współpraca: Wydawnictwo Feniks





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz