"Oskarżony. Idealnie nieidealni. Tom II" Darcy Trigovise



Opis:


Kontynuacja bestsellera "Inny"!

Napięcie kumulowane przez lata w końcu musi znaleźć ujście...

Emma zawsze była zbyt charakterna, co niejednokrotnie zostało jej wytknięte. Teraz ma jednak inne zmartwienia i ostatnie, czego potrzebuje, to kolejny mężczyzna sprawujący kontrolę nad jej już wystarczająco skomplikowanym życiem.

Poczucie winy, które nosi w sobie Zack, sprawia, że od lat trzyma się z daleka od jedynej kobiety, której pragnie. W końcu zwyciężają obsesyjna potrzeba zapewnienia Emmie bezpieczeństwa i uczucia, które tak długo od siebie odpychał. Mężczyzna poddaje się i chce zawalczyć o szczęście, które od dawna przecieka mu przez palce.

Niestety przeszłość upomni się o nich w najgorszym momencie, a po walce, którą przyjdzie im stoczyć, nic nie będzie już takie samo...

Jeszcze więcej zwrotów akcji, bolesnych sekretów, ciętego humoru i namiętności rozpalającej wszystkie zmysły. Przekonaj się, czy można zwyciężyć w grze, o której istnieniu nie masz pojęcia...



Tom: II
Seriale: Idealnie nieidealni
Premiera: 14.12.2021
Ilość stron: 420
Wydawnictwo: WasPos



Moja opinia:


   Emma to bardziej zadziorna i charakterna z rodzeństwa. W ostatnich miesiącach jej życie przewróciło się o sto osiemdziesiąt stopni i nie potrzeba jej kolejnego mężczyzny, który będzie sprawował nad nią ochronę. Tyle, że w tej kwestii nie ma nic do powiedzenia. O wszystkim decyduje jej brat Lloyd.
   Zack prowadzi biuro detektywistyczne. Pomaga innym, podczas gdy sobie nie jest w stanie. Przez wydarzenia z przeszłości i nieodłączne poczucie winy czuje, że nie jest godzien jedynej kobiety, której mimo upływu czasu nie jest w stanie wyrzucić ze swego serca. Jednak sytuacja staje się na tyle napięta, że on zrobi wszystko aby zawalczyć zarówno o Emmę, jak i zapewnienie jej odpowiedniego bezpieczeństwa.
   Co tym razem czeka na bohaterów? Z kim przyjdzie im walczyć i jak zakończą się te starcia? Czy Emma zbliży się do Zacka? Czy on będzie w stanie zapomnieć o swej przeszłości?

   Po pierwszym tomie miałam wrażenie jakbym wysiadła z diabelskiego młynu. Świetny początek serii. Po nim od razu zabrałam się za kontynuację. Nie mogłam się powstrzymać. Byłam ogromnie ciekawa tego, co tym razem zafunduje autorka swoim bohaterom. Usiadłam wygodnie w fotelu i oddałam się jakże fascynującej lekturze.
   Od pierwszej strony przepadłam. Zostałam ponownie wessana w wykreowany przez autorkę świat pełen ryzyka, zbrodni, intryg i okrucieństwa. Prolog mnie przeraził i od razu w mojej głowie pojawiła się lawa pytań. Im głębiej w tekst, tym było coraz bardziej nieprzewidywalnie. 
  Zwroty akcji dosłownie burzyły mój wewnętrzny spokój. Tak samo jak bolesne sekrety, które rozrywały duszę wymuszając łzy.
   Namiętność za to spalała na popiół. Sceny miłosne były opisane ze smakiem. Z wyczuciem i oddaniem szalejących emocji. Było czuć chemię i było widać czyste pożądanie. 
   Relacja głównej pary bohaterów nabrała rumieńców. Polubiłam Emmę, ten wulkan energii i jej zadziorność już w pierwszym tomie. Tutaj tylko się to wzmogło. Tak samo jak Zacka, który mógł się teraz wykazać. 
  Fajnie, że autorka zachowała poznany w pierwszym tomie humor. Ciętość i ironiczność, które momentami bawiły do łez. 
   Bardzo się ucieszyłam również z tego, że bohaterowie z "Innego" nie zostali zepchnięci w otchłań. Dostali istotne role i z największą przyjemnością obserwowałam ich dalsze życie. 
   Za to finał spowodował, że na mej twarzy pojawiły się szok i niedowierzanie. To było totalną niespodzianką. Autorka uśpiła moją czujność by zaserwować coś, po czym kontynuacja jest proszona na już. W tym momencie mam ogromną prośbę do autorki i wydawnictwa: proszę o jak najszybsze wydanie trzeciego tomu. Chyba nie tylko ja mam taką prośbę, hihi. 
   Ta seria jest obłędna. Dobra, odważna, smakowita i niezwykle pikantna. Tom drugi pobił swego poprzednika. Styl autorki już wcześniej przypadł mi do gustu. Najlepsze jest to, że potrafi pokazać różne oblicza człowieka i nadać im odpowiedniego charakteru. Tak samo jak stworzyć historie, które fascynują, ciekawią i dostarczają emocji. Dla fanów autorki ta powieść to nie lada gratka. Zachęcam do czytania. Warto.

Polecam

   
   


Współpraca: Wydawnictwo WasPos




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz