"Jego druga żona. Seria Arabska. Tom II" Beata Majewska

Recenzja patronacka




Opis:


Wielka miłość okazała się zwykłym mirażem…

Izabella Sarnecka nie spodziewa się, że w bajkowym pałacu księcia Omara Al-Sauda czeka na nią nie tylko luksusowe życie na miarę prawdziwej księżniczki, lecz także pierwsza żona jego wysokości – młodziutka Aisza. Wychowana w skrajnie innej kulturze Europejka nagle musi się nauczyć dzielić mężem z inną kobietą. Zszokowana, chce natychmiast wrócić do Polski i definitywnie rozstać się z Omarem, lecz związek z człowiekiem jego pokroju ma swoje konsekwencje. Izabella szybko pojmuje, że na własne życzenie trafiła do złotej klatki, z której nie tak łatwo uciec. Czy Omarowi uda się ponownie zdobyć serce i odzyskać zaufanie Isabelle?



Tom: II
Seria: Arabska
Premiera: 28.09.2021
Ilość stron: 368
Wydawnictwo: Miraż




Moja opinia:


   Izabella Sarnecka została księżniczką. Większość romantyczek o tym marzy a ona to osiągnęła. I kocha całym sercem swego księcia. Szczęście trwa do chwili, kiedy młoda żona wprowadza się do pałacu. Tam poznaje Aiszę, pierwszą żonę księcia Omara Al-Sauda. Szok to mało powiedziane. Niestety związek z taką osobą wiąże się z wieloma nakazami i akceptacjami. Nie tak łatwo opuścić złotą klatkę. Nie tak łatwo uwolnić się od mężczyzny, który ją, jakby nie patrzeć, oszukał...
    Czy Omar dopnie swego? Czy Izabella z nim zostanie? Jak będzie się pogadać z o wiele młodszą pierwszą żoną księcia? 

   Pierwszy tom Serii Arabskiej był zaskakujący. Dostarczył mi wielu emocji, po których moje serce długo nie mogło znaleźć tak dobrze znanego rytmu. Odliczałam dni do premiery kontynuacji. Do ciągu dalszego wydarzeń, które finalnie wbiły mnie w fotel. Aby czytać tą serię konieczna jest chronologia. Bez tego ani rusz. 
    Autorka tutaj postanowiła pokazać jak wygląda świat kobiet w Arabii. Dosadnie i dokładnie opisała, jak to wszystko wygląda. Jak ciężko jest zrozumieć a tym bardziej zaakceptować tak inną kulturę. Europejka kontra Arabka. Przepaść kolosalna. Starałam się zrozumieć to, z czym musiała zmierzyć się Izabella. Naprawdę. Jestem w stanie zrozumieć i zaakceptować wiele ale tamten świat cały czas mnie mocno zaskakuje. Rola kobiet u boku męża wygląda tak, że to on jest panem i władcą a kobieta musi być na każde jego skinienie. Niczym wytresowany piesek, który nie może skomleć a tym bardziej zaszczepiać. Moje brwi co rusz szybowały pod same włosy. Pojawiała się gęsia skórka a serce drżało z niepokoju. Książę to taki czarodziej. Taki magik, który zrobi wszystko aby omamić kobietę. Z początku byłam nim zafascynowana. Odczarowana dobrocią i wielkim sercem. Jednak w miarę przekręcania kolejnych kartek na mej twarz malowała się trwoga. Całe szczęście, że jestem tu gdzie jestem. Że nie muszę sama przeżywać tego wszystkiego, czego doświadczyła bohaterka. Wystarczy mi pobudzona wyobraźnia, która dzięki dokładnym opisom wręcz szalała. Wystarczy to, że poprzez powieść mogłam przenieść się do życia bohaterów. Bogactwo i przepych wiodą prym. Autorka bardzo skrupulatnie oddała obraz pałacu i całej otoczki. Fakt, że nie brakuje humoru, który pozwala na równowagę pomiędzy tymi wszystkimi strasznymi dla mnie wydarzeniami. Mogłam się uśmiechnąć i na chwilę zapomnieć. Tak samo sceny uniesień, które były dość odważne. Niektóre lubieżne i bardzo gorące. Ojojoj, co tu się działo. Ta lektura co rusz ponownie wyzwalała szaleńczy galop mego serca. Ile emocji a ile wrażeń we mnie wyzwoliła. Genialna. Wciągająca. Hipnotyzująca. Totalnie przerażająca. Nie chciałabym tego wszystkiego w zamian za tą złotą klatkę. Najdroższą z najlepszego złota, z najdroższymi kamieniami szlachetnymi i wszelkimi udogodnieniami. Brr, bardzo fajnie jest o tym tylko i wyłącznie poczytać. Gratuluję autorce tak świetnej wyobraźni i bardzo dobrze przeprowadzonego researchu. Bomba. Do tego świetny styl, który polubiłam od pierwszej książki. Jestem oczarowana. Kontynuacja potrzebna na już. Na wczoraj. Koniecznie. Cały czas w moim umyśle kotłuje się masa pytań. I najważniejsze: jak zakończy się ten arabski sen? Czy główna bohaterka zostanie z księciem? O co w tym wszystkim tak naprawdę chodzi? Na serio warto przeczytać tę książkę. Całą serię. To istny rollercoaster. Słodki i przerażający. Śliczny i odpychający. Emocje gwarantowane.

Polecam







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz