"Księżniczka Chicago. Dynastia Rocchettich. Tom 2" Bree Porter

 



Opis:

Drugi tom mafijnej trylogii „Dynastia Rocchettich”!

Związek Sophii i Alessandro wisi na włosku. Małżonkowie nie mieszkają razem i unikają kontaktu. Sophia czuje się opuszczona i samotna. Bardzo potrzebuje opieki oraz bliskości, ponieważ spodziewa się narodzin pierwszego dziecka.

Bycie kobietą z rodziny Rocchettich okazuje się niezwykle trudne. Otaczające ją osoby wciąż wbijają jej szpile. Sophia ma wrażenie, że jest osaczona, a bez męża u boku wydaje się łatwą zwierzyną. Szybko zrozumie, że stała się częścią bardzo niebezpiecznej gry.

Uzbrojona jedynie w spryt i urodę, musi za wszelką cenę ochronić dziecko i męża, który boleśnie ją zdradził, ale którego pokochała.


Tom: II
Seria: Dynastia Rocchettich
Premiera: 30.06.2021
Ilość stron: 308
Wydawnictwo: NieZwykłe






Moja opinia:

   
   Sophia Rocchetti spodziewając się dziecka mieszka sama. Kobieta 
potrzebuje opieki oraz wsparcia. Mimo, iż ma wokół siebie ochroniarzy i znajomych, to czuje się osamotniona. Dodatkowo ma wrażenie uczestniczenia w grze, w której nie zna zasad. Uzbrojona w spryt i bystry umysł oraz urodę postanawia walczyć. Dla siebie, dla dziecka i dla męża, którego pokochała.
   Czy Sophia i Alessandro będą razem? Czy sprawa z Cat wyjaśni się do końca? Czy dziecko urodzi się zdrowe? A co z Don Pierro i resztą rodziny?

   Po drugi tom sięgnęłam jeszcze bardziej entuzjastycznie, niż po pierwszy. Już wiedziałam co to za historia i jacy są bohaterowie. Teraz nastąpił ciąg dalszy wciągającej historii. Historii, której tom drugi jest bezpośrednią kontynuacją. Więc jeśli macie w planach czytanie tej książki, to koniecznie z zachowaniem kolejności.
   Po raz drugi zostałam wessana w sam środek wydarzeń. Akcja rozpoczyna się troszkę leniwie, ale z każdą kolejno przekręcana kartką gwałtowność wydarzeń przybierała na sile. Tajemnice były puzzel po puzzlu stopniowo odkrywane. Intryga trzymała w napięciu gromadząc w moim umyśle mnóstwo pytań. Pytań, na które podczas lektury szukałam odpowiedzi. Sophia to silna kobieca postać. Charakterna, odważna i bystra. W jej przypadku uroda i intelekt idą w parze. Alessandro w tym tomie zdobywał u mnie kolejne punkty. Jego powoli wypływające prawdziwe oblicze było balsamem dla mej czytelniczej duszy. Tło mafijnych i politycznych porachunków było silne i dopracowane. To była rewelacyjna historia. Tom pierwszy co prawda był w moim odczuciu lepszy, ale już zacieram rączki na finiszową historię. Po takim szokującym zakończeniu tego tomu aż mam gęsią skórkę. Nie mogę się doczekać lektury. Autorka umie trzymać czytelnika w takim napięciu. Ciekawości i zaintrygowaniu. Lekkość i przejrzystość przemawia za tą historią. To bardzo dobra kontynuacja. Innej się nie spodziewałam. Jest fascynująca i ciekawa. Nie nudzi, nie przytłacza ilością opisów czy zbędnych wydarzeń. W moim odczuciu to bardzo dobra lektura dla fanów mafijnych romansów. Aczkolwiek miałam nadzieję na więcej scen miłosnych. Pod tym względem pozostał niedosyt. Ale mam nadzieję, że tom trzeci troszkę naprawi ten fakt. Warto przeczytać tę powieść. Warto się na nią skusić. Pochłania i dostarcza wrażeń. Emocji podczas czytania było wiele.

Polecam.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz