"Celebryta" M.B. Morgan

 




Opis:

Daj się porwać zmysłowej opowieści pełnej włoskich smaków i aromatów!

Kiedy Marcelina Cieszyńska dowiaduje się, że Daniel Milewicz, syn legendy polskiej telewizji kulinarnej, chce udzielić jej wywiadu, nie może uwierzyć w swoje szczęście. To może być materiał, który otworzy jej drzwi do prawdziwej kariery! Jest tylko jeden problem… Profesjonalizm. Czy da się go zachować, gdy facet, od którego zależy twoja zawodowa przyszłość, jest charyzmatyczny, utalentowany, a przede wszystkim szalenie przystojny? Wkrótce młoda redaktorka będzie miała szansę, by się o tym osobiście przekonać – Milewicz zaprasza ją do Toskanii, gdzie właśnie przygotowuje się do otwarcia swojej kolejnej restauracji…

Ta zmysłowa opowieść pełna włoskich smaków i aromatów porwie Cię już od pierwszej strony. Bo przecież czasem wystarczy kieliszek wybornego wina, jeszcze ciepła focaccia i szczypta pożądania, a przepis na miłość gotowy!



Premiera: 07.07.2021
Ilość stron: 450 
Wydawnictwo: AMARE







Moja opinia:

   
 Marcelina "Marcel" Cieszyńska jest redaktorką i mężatką. O ile w pracy się spełnia, tak małżeństwo coraz częściej odczuwa jako balast u nogi. Już wkrótce w życiu głównej bohaterki nastąpi rewolucja. Na jej drodze stanie Daniel Milewicz, syn legendy polskiej telewizji kulinarnej. Znany celebryta zaprasza ją do słonecznej Toskanii. To może być materiał na awans i wybicie się na rynku.
   Tylko jak Marcel ma zachować profesjonalizm, kiedy Daniel jawi się taki sympatyczny i charyzmatyczny? Czy Marcelinie się uda? A może Daniel ma co do niej inne plany? Jak zakończy się ta zmysłowa opowieść?

   Debiut autorki wpadł mi w oko, kiedy przypadkiem trafiłam na jej profil na instagramie. Okładka przyciągnęła mój wzrok a opis mocno zaintrygował. Pod względem objętościowym powieści miałam pewne obawy. To lektura dość pokaźnych rozmiarów i bałam się, aby mnie nie przytłoczyła ilością opisów czy ciągnięcia fabuły na siłę. I uwierzcie mi, że byłam w szoku. Żadne w powyższych wątpliwości nie wystąpiło. Wręcz przeciwnie. Historia mnie wciągnęła.
   Kupiła mnie autorka przede wszystkim bajkowymi i realnymi opisania Toskanii. Oddała ten klimat, tę serdeczność i otwartość mieszkańców. Z przyjemnością towarzyszyłam bohaterom podczas tej wyprawy. Wyprawy pełnej aromatów i smaków. Miałam wrażenie, że jestem tam z nimi. Że im towarzyszę. To było niesamowite przeżycie. Czułam tę euforię i radość głównej bohaterki. Marcelina została bardzo fajnie wykreowana. Ambitna, zdolna, ciepła, otwarta i temperamentna Odważna z niej kobietka. Małżeństwo z Piotrem i mi się nie podobało. Nie tylko przyjaciółce, Kaśce nie podobał się Piotr. Wiecznie pretensjonalny i czepiający się. Za to Daniel jako celebryta miał swoją opinię. Kobieciarza i mężczyznę, którego lepiej unikać. Jakież było moje zdziwienie, kiedy zaczął się otwierać przy Marcelinie. Kiedy pokazał swą prawdziwość. To w zasadzie zdolny przystojniak, który jest troskliwy, ciepły i wesoły. Jest ciekawą postacią. Tylko to jego zachowanie bycia do przodu ze wszystkim i podejmowanie decyzji bez konsultacji troszkę nie drażniło. Ale z drugiej strony tak był nauczony. Najważniejsze, że uczył się na błędach. Relacja głównych bohaterów od początku jest podszyta pożądaniem i chemią. Z każdą kolejno przekręcaną kartką było pikantniej i gorąco. Temperatura wzrastała z każdą kolejną pojawiającą się sceną. Autorka pokazała różnice światów. Taką zwyczajną rzeczywistość kontra kulisy sławy, bycia ma pierwszych stronach portali internetowych. To było zderzenie się światów. Jeden malutki minusik ode mnie za brak tłumaczenia z języka włoskiego. Przypisy aż się proszą o pojawienie. Na szczęście nie ma tego zbyt wiele aby jakoś znacząco wpłynęło na całokształt lektury. Autorka ma lekki i przyjemny w odbiorze styl. Umie dobrać słowa i tak napisać sceny, by pobudziły wyobraźnię. Nie odczuwałam tego, że jest to debiut. Ba, w życiu nie przyszło by mi to do głowy, gdym tego nie widziała. Bardzo dobra lektura. Zmysłowa, erotyczna i pełna walki o swoje. Walki o życie takie, o jakie się skrycie marzy. Z odpowiednią osobą przy boku, która będzie wspierać i motywować do działań. Osoby, która stanie murem. Osoby, dla której będzie się całym światem. To idealna pozycja na letnie, upalne wieczory ale nie tylko. Warto ją przeczytać.

Polecam serdecznie.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz