"Diabelna prawda" P.K. Farion





Opis:

Błażej, pogrążony w rozpaczy po stracie Sary, wraca do Polski. Pragnie naprawić swoje błędy, jest gotów zrobić wszystko, byle tylko znowu zobaczyć kobietę swojego życia. Jest przekonany, że oboje mają jeszcze szansę na szczęście, ale los wydaje się być odmiennego zdania. Balast kłamstw, niedopowiedzeń i bolesnych przeżyć okazuje się cięższy, niż ktokolwiek mógłby przypuszczać. Czy mimo to jest nadzieja na pozytywne rozwiązanie?


Tom: II
Seria: -
Premiera: 21.07.2021
Ilość stron: 352
Wydawnictwo: Grzeszne Książki / AKURAT / MUZA S.A.







Moja opinia:

   
 Trzydziestotrzy letni Błażej nie może dojść do siebie. Nie może sobie wybaczyć tego, że nie dał rady ochronić Sary. Ze stała jej się taka niewyobrażalna krzywda. Zostaje odesłany do Polski. Ma szczerą nadzieję na odzyskanie miłości swego życia. Nie wie tylko najważniejszego: czy Sara nadal go chce. A on musi się zdobyć na odwagę. Na odwagę, by wyznać wszystkie grzechy. Powiedzieć jej całą diabelna prawdę, by z czystą kartą zacząć wszystko od nowa. Tylko czy Sara bezie go chciała wysłuchać? Czy zrozumie jego postępowanie? Czy z tych tajemnic, kłamstw i niedomówień może wyjść coś dobrego?

   Pierwszy tom nie do końca przypadł mi do gustu. W dużej mierze to była wina mojego nastawienia. Ale gdy zobaczyłam informacje o kontynuacji, to wiedziałam, że będę chciała ją przeczytać. Zresetowałam umysł, swoje wyobrażenia odnośnie lektury i zaczęłam czytać. I powiem Wam, że od razu zrobiło się ciekawiej. Pamiętałam wydarzenia z "Diabelskiego układu", wiec nie musiałam sobie niczego przypominać. Jeszcze tylko zwrócę uwagę na to, abyście czytali z zachowaniem kolejności.
   Tom drugi zaczął w pełnej barwie smutku, żalu i czystej rozpaczy. Bezmiar cierpienia został zaprezentowany dosadnie. Błażej na wstępie wywołał u mnie emocje. Czułam niepokój. Czy nie zmieni się w stalkera, aby odzyskać Sarę. Czy nie będzie jej osaczał. Ale Błażej wykazał się cierpliwością i delikatnością. Tak bardzo w tym momencie potrzebną. Zapunktował u mnie, nie powiem. Bałam się tej całej prawdy. Tego szoku, jakiego dostanie Sara, gdy pozna wszystkie skrywane przez niego sekrety i tajemnice. Gorzka niczym piołun. O niej w głównej mierze, jak podaje tytuł, jest ten tom. O oczyszczeniu duszy. O wyznaniu wszystkiego. O radzeniu sobie z tym, co padnie z ust ukochanej niegdyś osoby. Musicie przekonać się sami, co się wtedy stanie, Emocje gwarantowane. Nie raz temperatura rosła i wręcz parzyła. Spalała i trawiła doszczętnie. Nawet łzy perliły się w moich oczach. Serio. Nie spodziewałam się takiego obrotu sprawy. Pełne zaskoczenie. Do samego końca czytałam niczym zahipnotyzowana. Ten tom okazał się być bardzo dobry. Pełen pasji, czystego uczucia, gęstego pożądania i prawdy obdzierającej ze złudzeń. Na deser z nadzieją, która nie pozwala odpuścić. Która trzyma wszystko w pionie. Warto przeczytać tę historię. Tylko osoby wrażliwe proszone są o przygotowanie chusteczek i szklanki lodowatej wody. Przydadzą się. 

Polecam.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz