CZYTELNICZE PODSUMOWANIE MARCA



Dziś ostatni dzień marca 😅 ale zleciało. Ja naprawdę nie wiem, kiedy te dni mi tak szybko uciekają. Są takie momenty kiedy chciałabym spowolnić czas....


Ale wracając do sedna 😎

#czytelniczepodsumowaniemarca 😁

Za mną w marcu 46 książek (właściwie 49 jeśli liczyć książeczki dla dzieci). Sporo? Dużo? Dla mnie to ostatnio standard, choć co miesiąc staram się brać do recenzji coraz mniej powieści, bo wiosna i lato w moim ogrodzie rządzi się swoimi prawami a ja muszę mieć na to czas 🙈😅 jak wydać nie da się uciec przed książkami 😂

Na samej górze patronaty, które polecam z czystym sumieniem. Znalazłoby się jeszcze kilka perełek, które się zaliczają do tego grona, pod którymi mogę się podpisać. Które to są? Wszystkie z pierwszego stosiku 😁

Także tego, to mój stos z marca 🤭 a jak się mają wasze? Co możecie mi polecić?

Zaczytanego kwietnia 📚📖 😊

_______

#patronatmedialny #patronatmedialnyzłotowłosejiksiążki #goodbook #czytam #czytamy #czytambolubie #czytaniejestfajne #czytaniejestsexy #bookpile #bookphoto #bookphotography #bookrecommendation #bookreader #bookworm #bookdragon #books #czytampolskichautorów #czytampolskieksiążki #czytampolskie #readersofinstagram #reading #romans #hotbook #eroticbook #bookseries #ksiazkimojamilosc #literaturakobieca #lovebooks







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz