"Obietnica gangstera. Bracia Tarasow. Tom V" Anna Wolf



Opis: 

Znani z popularnej mafijnej serii bracia Tarasow powracają w nowym gangsterskim cyklu! Bezwzględny mafijny świat, wolny strzelec, który za nic ma zarówno prawo, jak i reguły obowiązujące w przestępczym świecie, i dziewczyna, która w wyniku gangsterskich porachunków traci ukochaną osobę i musi nagle zmienić całe swoje życie, by uniknąć tragicznego losu. Czy miłość zmiękczy serce bezwzględnego płatnego zabójcy?


Tom: I
Seria: Bracia Tarasow
Premiera: 23.03.2022
Ilość stron: 320
Wydawnictwo: Muza S.A. 




Moja opinia:

   
   Riley musiała zostawić wszystko za sobą. Uciec i spróbować żyć mimo pękniętego serca. Podejmuje się pracy kelnerki, a tu poznaje tajemniczego zakapturzonego mężczyznę. Nie przypuszcza tylko, że on jest taki, jak ten, który zabrał jej wszystko.
   Dmitrij Tarasow jest zabójcą na zlecenie. Pojawia się na terenie swojej rodzinki, bowiem złożył sobie obietnicę. A jej nie może złamać.
   Czy bracia Tarasow zaakceptują kolejnego członka familii? Czy zemsty stanie się zadość? A co z dziewczyną? Czy Riley grozi niebezpieczeństwo? 

    I teraz jest ten moment, w którym muszę się wam do czegoś przyznać. Nie czytałam poprzednich części. Miałam ogromne obawy, czy się odnajdę w tej książce. Ale zaryzykowałam, bo uwielbiam twórczość autorki. Zawsze mnie pozytywnie zaskakuje a jej historie wzbudzają we mnie masę pozytywnych emocji. A poprzednie tomy czekają na półce w kolejce do czytania.
   Tylko jeszcze kwestia wyjaśnienia: "Seria Gangsterzy" wydana przez wydawnictwo NieZwykłe posiada cztery tomy. Teraz kolejna część, piąta, doczekała się premiery w nowym wydawnictwie, w nowej serii. Tu mamy serię "Bracia Tarasow" i to pierwszy tom. Troszkę zagmatwane. 
   Zaczęłam czytać i powiem szczerze, że pojawiły się obawy, o których wspomniałam powyżej. Ale całe szczęście autorka zgrabnie informuje kto z kim i dlaczego. Co prawda nie wszystko wiem ale to dało mi wiele. Dzięki temu mogłam po troszce poznać bohaterów poprzednich tomów a przy okazji skupić się na tych, o których mowa teraz. To było bardzo pomocne.
   Historia Riley była wstrząsająca. Nie wyobrażam sobie doświadczyć tego, czego stała się świadkiem. Autorka bardzo dobrze przedstawiła sytuację. 
   Wątek Riley jest niby równoległy do historii Dimitrija, ale zdecydowanie on wysuwa się na pierwszy plan. W międzyczasie ona wysuwa się na prowadzenie, by ponownie czekała na swoją kolej. Tu zdecydowanie większą rolę miał on. Mężczyzna w kapturze. Niebezpieczny i groźny. Nie wahający się przed pociągnięciem za spust.
  Bardzo charakterna postać. Tak samo jak wszyscy bracia. Dodając do tego ich kobiety mamy tutaj niezłą telenowelę ale ja to uwielbiam. Nic nie było moim zdaniem przesadzone. Przesłodzone czy przekoloryzowane. Wszystko było na swoim miejscu. Nawet sceny uniesień. 
   Autorka kolejny raz podarowała mi historię, która skutecznie oderwała mnie od rzeczywistości. Przeniosła do bohaterów. Do postaci, które polubiłam. Aż żałuję, że tak szybko doczytałam do końca. Byłam w niemałym szoku po finale wydarzeń. Ale tak to jest kiedy chce się spowolnić czytanie a jednocześnie jak najszybciej postać całość.
   Obłędna. Zaskakująca. Wstrząsająca. Taka jest najnowsza powieść autorki. 
   Nie tak łatwo wybaczyć i zapomnieć. A jeszcze trudniej jest podarować drugą szansę. Zobaczcie sami, co tym razem się wydarzy i jak to wszystko wpłynie na Braci Tarasow oraz ich kobiety. Emocje gwarantowane.

Polecam.
    



Współpraca Wydawnictwo Muza S.A.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz