"Na krawędzi prawdy. Związani lojalnością. Tom II" Victoria Black



Opis:

Czy w labiryncie kłamstw można odnaleźć drogę do miłości?

Mimo traumatycznych przeżyć, Letticia stara się żyć normalnie. Na co dzień pracuje w redakcji gazety, ale zajmuje się czymś jeszcze – na zlecenie swojego ojca, policyjnego detektywa, pomaga w łapaniu przestępców. Jako tajna agentka nawiązuje relacje z podejrzanymi i szuka dowodów ich winy. Nowe zlecenie dotyczące Matteo Cardone, domniemanego przemytnika samochodów, wydaje się nie różnić niczym od poprzednich. Wkrótce jednak okaże się, że będzie to najtrudniejsze zadanie w dotychczasowym życiu Letticii… Rozum podpowiada jej, że powinna trzymać tego niebezpiecznego mężczyznę na dystans i skupić się na pracy, ale buzujące w niej emocje zaczynają brać górę. Czy uda jej się zachować zimną krew? Jak kroczyć przez labirynt kłamstw, by nie skrzywdzić drugiej osoby? Mroczna historia walki o uczucie, które wydaje się niemożliwe.


Tom: II
Seria: Związani lojalnością
Premiera: 23.03.2022
Ilość stron: 
Wydawnictwo: AMARE




Moja opinia:


   Letticia Castelli przeżyła traumatyczne wydarzenia. To ją zmieniło. Stała się nieufna i czegoś jej brakowało.
   Na co dzień pracuje z Chiarą w redakcji "Słonecznego Telegramu" a w międzyczasie pomaga ojcu jako tajna agentka. 
   Najnowszym celem jest Matteo Cardone. Człowiek związany z przemytem samochód. 
   Zadanie na pozór wydaje się proste. Ale okazuje się być znacznie trudniejsze, bowiem do głosu doszły emocje i pożądanie.
   Czy kobieta będzie w stanie oddzielić obowiązek od przyjemności? Będzie się kierować sercem czy rozumem? Kim jest Matteo i jaka jest jego przeszłość? Co czeka parę bohaterów?

    Uff, całe szczęście, że na kontynuację nie musiałam zbyt długo czekać. Ogromnie podobała mi się historia Chiary i Salvatore i miałam straszną ochotę na poznanie z bliższa Letti i Matta. 
   I wcale nie żałuję. Było naprawdę nieprzewidywalnie, gorąco i totalnie zaskakująco.
    Znajdziemy tu między innymi gorące niczym ognie piekielne sceny miłosne. Takie, które spalają i barwią policzki szkarłatem. Opisane z wyczuciem, z pasją. Z widoczną chemią i pięknem uczucia między dwiema zakochanymi osobami. 
   Bohaterowie, jak para z pierwszego tomu, równie lojalni, zdeterminowani, uparci, troskliwi i opiekuńczy. Z przyjemnością im towarzyszyłam. 
   Powiem tak: nie spodziewałam się takich rewelacji pod względem sensacyjnym. Zaplątania fabuły, która z każdą kolejną stroną budziła grozę i ogromny niepokój. Nie sposób było przewidzieć ciąg dalszy wydarzeń. Autorka tak mąciła i kręciła wystawiając tym samym moją cierpliwość na niejedną próbę. 
   Akcja trzymała w napięciu. Było ono stopniowane co podkręcało moją ciekawość. Dostarczała mi wielu wrażeń i emocji.
   Dzięki dużej dawce przemyśleń bohaterowie mogłam ich poznać dogłębniej. Bardziej się w nich wczuć.
   Skoki w czasie, szczególnie kończące się w kluczowych momentach, zapewniły mi rollercoaster. Świetnie się uzupełniały i pokazywały prawdę, której pełnego obrazu nikt się nie spodziewał. Ja tym bardziej. Pełen szok. 
   Kontynuacja przedstawia kontynuację wydarzeń ale również pokazuje pierwszy tom z perspektywy nowej pary bohaterów. Dlatego też znajomość pierwszego tomu jest obowiązkowa. Bez tego ani rusz.
   Zasiądzcie wygodnie i zobaczcie co los przyszykował Lettici i Matteo. Emocje gwarantowane.

Polecam.




Współpraca: Wydawnictwo AMARE







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz