"W sieci pożądania" Nana Bekher & AT. Michalak



Opis:

Riley i Hudsona połączył płomienny romans na plażach słonecznego Barbadosu. Kiedy jednak kobieta zaczyna marzyć o wspólnej przyszłości, on bez słowa znika. Riley zostaje ze złamanym sercem. Postanawia całkowicie odmienić swoje życie. Poznaje mężczyznę, który gwarantuje jej miłość oraz poczucie bezpieczeństwa. Wtedy znowu pojawia się Hudson.

Kim tak naprawdę jest mężczyzna, który roztrzaskuje jej świat?

Jakie skrywa tajemnice i czy na pewno pojawił się w jej życiu przypadkiem?


Premiera: 09.02.2022
Ilość stron: 400
Wydawnictwo: PASCAL




Moja opinia:


   Riley Mitchell oddaje się pracy w stu procentach. W końcu ma tylko ją. Aż tu nagle w środku zimy postanawia wziąć urlop i wyjechać na Barbados. Nie przewidziała tylko tego, że ta wyprawa zmieni jej życie.
   Los na jej drodze stawia przystojnego mężczyznę, który bardzo fascynuje Riley. Hudson Crawford ma wszystko to, czego ona pragnie. Nie szukała a znalazła.
   Jednak pewnego dnia bańka szczęścia pęka. Mężczyzna znika. 
    Riley wraca i postanawia zmienić swoje życie. Po trzech latach w końcu może powiedzieć, że znowu jest szczęśliwa. Trafiła na Davida, który daje jej potrzebne wsparcie i miłość. 
   Lecz Hudson nie powiedział jeszcze ostatniego słowa. Ponownie zjawia się w życiu kobiety i tym razem nie popełni błędu.
   Czy Hudson jest szczery? Kim jest David? Czy Riley będzie umiała wybrać?

   Twórczość obu autorek lubię. Dlatego też nie wahałam się sięgnąć po ich wspólną książkę. Ba, byłam jej wręcz ogromnie ciekawa. 
   Miałam jakieś przypuszczenia co do tej historii, ale nie przypuszczałam, że będzie tak poplątana. Oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu. 
   Mamy tutaj miłość do dwóch mężczyzn. Do tego gorące wakacje pełne ognia i chemii. Scen rozpalających do czerwoności, okradzionych nutką romantyczności.
   Z każdą kolejną stroną pojawiało się coraz więcej pytań. Dlatego z uwagą śledziłam tekst. A szczególnie rozwój wydarzeń od momentu, gdy obaj mężczyźni stanęli do walki o serce głównej bohaterki.
     Bardzo dobrze zostały powiązane ze sobą wątki. Gdzieś coś zbaczała z kursu, myliło, wprowadzało zamęt by później ukazać zaskakującą prawdę.
   Tylko przy takiej jej ilości aż prosi się aby jeszcze bardziej spowolnić akcję. Właśnie od połowy książki miałam wrażenie, że wszystko dzieje się zbyt szybko.
    Muszę się wam również przyznać do tego, że miałam przypuszczenia co do powiązań Hudsona, które okazały się być strzałem w dziesiątkę. 
   Podziwiałam Hudsona za determinację a Davida za szczerość i dobroć. Obaj tak prawdę powiedziawszy byli dobrzy. Wcale się nie dziwię, że Riley miała niełatwy orzech do zgryzienia. Dylemat konkretny.
   Autorki stworzyły historię pełną emocji. Trzymającą w napięciu i pokazującą, że z przeznaczeniem nie można walczyć, bo i tak się wypełni. A miłość miłości nigdy nie jest równa. Do tego różnica wieku o fakt, jak inny odbierają takie relacje.
   Zobaczcie sami, jak ten trójkąt miłosny się rozwinie i co spotka głównych bohaterów, bo jak wiadomo, życie nigdy nie jest łatwe i lubi rzucać kłody pod nogi.

Polecam.





Współpraca: Wydawnictwo PASCAL





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz