"Kuszącą oferta. Bracia McGregor. Tom II" Karina Halle



Opis:


Nicola Price przez pewien czas wiodła bardzo wygodne życie. Jej kariera świetnie się rozwijała. Kobieta miała idealnego faceta i mieszkanie na jednym z najbardziej luksusowych osiedli w San Francisco. 
Nagle wszystko runęło. Straciła pracę oraz finansowe wsparcie rodziców. Na domiar złego jej partner postanowił się ulotnić, kiedy okazało się, że Nicola jest w ciąży. 
Pięć lat później Nicola ledwo wiąże koniec z końcem. Wynajmuje lokum w najgorszej dzielnicy, a kiedy mężczyźni, z którymi się spotyka, dowiadują się, że ma dziecko, uciekają gdzie pieprz rośnie. 
Niespodziewanie kobieta otrzymuje ofertę. Bram McGregor, brat jej przyjaciela Lindena, proponuje jej zamieszkanie w sąsiadującym z jego apartamencie, w dodatku za darmo. Nicola jest rozdarta, ponieważ nie wie, czego Bram oczekuje za pomoc. W końcu to kobieciarz, który non stop z nią flirtuje.
Nicola z pewnością przywyknie do nowej sytuacji. Nie może być tak źle, prawda?


Tom: II
Seria: Bracia McGregor
Premiera: 02.03.2022
Ilość stron: 308
Wydawnictwo: NieZwykłe



Moja opinia:


   Nicola Price miała bardzo dobre życie. Jednak wszystko zaczęło się powoli sypać. Została sama, bez pracy, bez ukochanego na dodatek w ciąży. Pięć lat później kobieta ledwo wiąże koniec z końcem. 
   Bram, brat Lindena, znany jest ze swojej rozwiązłości. Dla niego kobieta to najlepiej na jedną noc. Choć w jednym aspekcie się trochę zmienił - zyskał empatię. Dlatego właśnie zaproponował przyjaciółce swojej szwagierki mieszkanie na darmo obok jego apartamentu, dopóki ta nie stanie na nogi.
   Nicola nie wie co ma zrobić. To nie jest dla niej łatwe. Ale musi z uwagi na córkę. 
   Czy Nicola da sobie radę? Czy Bram ma co do niej szczerze intencje? Czy Ava, córka Nicoli polubi Brama? Co z tego wyniknie?

    Tak bardzo spodobał mi się pierwszy tom serii, że nie mogłam się doczekać kontynuacji. Byłam ogromnie ciekawa jaki będzie braciszek Lindena. Czy taki sam czy gorszy.
    Już na samym początku historia głównej bohaterki wdarła się wprost do mego serca. To dobra kobieta, która ma pod górkę. Pracowita, cierpliwa, ostrożna i empatyczna. Polubiłam ją i ogromnie jej współczułam. Tym bardziej, że los co rusz dokładał jej kolejnych zmartwień. Ale walczyła i nie odpuszczała. Miała dla kogo. Miała cel i to ją trzymało. Ava to słodka dziewczynka. Skradła moje serce.
  Historia dziewczyn była przejmująca. Radosna i smutna. Dostarczała mi wielu emocji. Była realna i mocno osadzona w rzeczywistości. W realiach. Zarówno pod względem wątków, jak i samych postaci. 
   Bram z początku nie wiedział mi się jako materiał na partnera dla Nicoli. Bawidamek, playboy, lekkoduch. Dowcipniś myślący tylko o przyjemnościach. A prawda okazała się być całkiem inna i bardzo przyjemna dla oka. Warto było dać mu szansę. 
   W lekturze znajdziemy bardzo dużo scen miłosnych. Takich bardzo gorących i działających na zmysły. Ale również te, pokazujące piękno stopniowo rodzącej się relacji. Ale żeby nie było zbyt słodko i wesoło znalazło się miejsce również na smutek, strach, niepokój, może obaw i sekrety, które potrafią zniszczyć wszystko.
   Książkę przeczytałam na raz. Ciężko było mi się od niej oderwać. Wsiąkłam w historię Brama, Nicoli i Avy. Czytałam z uwagą nie omijając ani jednego słowa. To była świetna historia. Nasycona emocjami. Romantyczna i dająca nadzieję. Dodająca otuchy. Warto po nią sięgnąć.

Polecam.




Współpraca: Wydawnictwo NieZwykłe





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz