"Chcę, żebyś wiedział" Aleksandra Muraszka



Opis:


Droga do miłości bywa śmiertelnie niebezpieczna.

Ami, młoda dziewczyna z Nowego Orleanu, wyrusza do słonecznego Miami, by rozwiązać zagadkę śmierci swojego brata. Na miejscu czeka na nią niespodzianka, która wywraca jej świat do góry nogami – Jason nie zginął w tragicznym wypadku! Dostał od życia szansę, by zacząć wszystko od nowa jako przywódca finansowanej przez bajecznie bogatego Davida Warsa prywatnej grupy walczącej z przestępczością. Nie spodziewał się jednak, że jego młodsza siostra go odnajdzie… i postanowi z nim zostać. By jednak na to zasłużyć, Ami musi udowodnić szefowi Jasona, że można jej ufać i jest godna, by stać się częścią „rodziny”. Z każdym dniem zależy jej na tym coraz bardziej, nie tylko ze względu na starszego brata, ale także z powodu jego najlepszego przyjaciela, intrygującego Finna…


Tom: I
Seria: -
Premiera: 17.02.2022
Ilość stron: 384
Wydawnictwo: NovaeRes




Moja opinia:


   Ami przeżyła dwie tragedie. Najpierw śmierć rodziców, a później śmierć brata. Do tej pory nie jest w stanie wyjść na prostą. Szczególnie, że nie znaleziono ciała Jasona. Zamknęła się w smutku i rozpaczy. Tylko przyjaciółka, Maya, jest w stanie do niej dotrzeć i utrzymać ją na powierzchni. 
   I nagle śledztwo ponownie rusza, bowiem znaleziono ślad. Jason był widziany w Miami. Dziewczyna rzuca wszystko i wyrusza na poszukiwania jedynej rodziny. 
   Okazuje się, że Jason żyje i ma się całkiem dobrze. Dostał szansę na życie. To David Wars go uratował. Stworzyciel prywatnej grupy walczącej z przestępczością. 
   Amy zaskakuje wszystkich, łącznie z samą sobą, informując Dawida, że zostaje z Jasonem. Ale żeby zostać, musi udowodnić, że można jej zaufać. Dostaje zadania, które musi wykonać z Finnem. Z jednym z członków grupy, który coraz bardziej zaczyna ją intrygować.
   Czy Ami zostanie? Czy wytrwa? Czy uda się jej zbliżyć do Finna? Czy on jej na to pozwoli? Jaki sekret skrywa mężczyzna? 

   Debiut Oli przyciągnął mój wzrok tą zielenią. Zdawać by się mogło, że to będzie taka spokojna lektura. Pełna romantyzmu, z miłością, pełną barier.
   O ile ta miłość i bariery były, tak samo jak romantyczność, o tyle spokoju w tej powieści nie znajdziemy. Wręcz przeciwnie.
  To, co tu zaserwowała swym czytelnikom autorka porusza do głębi. Wprowadza odczucia na wyższy poziom. Pozwala, by odbiorca razem z bohaterami towarzyszył im w wyprawach. W wydarzeniach, które nie raz wstrzymają bicie serca. 
    Autorka napisała powieść, w której dobro ściera się ze złem. Gdzie marzenia i pragnienia stają do walki ze strachem, obawami i demonami przeszłości. A to, jak sami wiemy, powoduje zarówno te mniejsze, jak i większe perturbacje, które w różny sposób wpływają na czytelnika.
   Mnie osobiście ta lektura porwała. Dostarczyła mi wrażeń. Autorka zaserwowała mi totalny rollercoaster. Z niemałym szokiem obserwowałam kolejne wątki, które autorka dokładała. A one bardzo naturalnie, wręcz niczym niewymuszone, idealnie się ze sobą łączyły. Nie spodziewałam się takich rewolucji. 
  Raz wesoło, humorystycznie, tak normalnie a raz wszystko zmienia się o sto osiemdziesiąt stopni. Do tego chemia, pasja, żar i przyciąganie. Pełna paleta emocji. A wszystko naprawdę pięknie ze sobą współgrało tworząc niezwykle przyjemny obraz. Obraz pełen sensacyjnym momentów, który powodowały, że włos się jeżył.
   Bohaterów w tej powieści znajdziemy wielu. Wszak to pierwszy tom serii. Na główny plan wysuwają się Ami, Finn i Jason. To oni grają pierwsze skrzypce i są to postacie dopracowane. Charakterne, inteligentne, silne i empatyczne. Ale warto również że na pozostałych członków grupy i samego szefa. Oni tutaj dokładali wiele od siebie i powiem Wam szczerze, że z przyjemnością poczytałam o każdym z osobna. Należy im się. Byłoby szkoda nie pociągnąć tych osobowości dalej. 
  Także sami widzicie. Same plusy i żadnych minusów. Ode mnie piąteczka z plusem, jeśli mam ocenić.
     To lektura, którą koniecznie musicie przeczytać. Koniecznie musicie ją sobie wpisać na listę. Naprawdę warto. Ja spędziłam z nią magiczne chwile. Spijałam słowa z kart powieści. Ani jednego nie pominęłam w obawie o przeoczenie szczegółu. Ja stawiam książkę na półce w swojej biblioteczce. Mam nadzieję, że u was będzie podobnie.

Polecam.




Współpraca: Wydawnictwo NovaeRes





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz