"Zdrajca. Prawniczka Camorry. Tom III" Anna Falatyn




Opis:


Z mafią jest jak z miłością. Gdy zostaniesz przez którąś z nich wybrany, nie ma drogi odwrotu.

Lisa doskonale wiedziała, z kim się wiąże, mimo to każda chwila spędzona u boku gangstera nakręca w jej sercu spiralę strachu. Wydaje się, że oboje wiodą normalne życie, jednak "normalność” w ich świecie to czysta utopia.

Kobieta przeczuwa, że James coś przed nią ukrywa. Z dnia na dzień staje się oschły oraz apodyktyczny. Odsuwa się a potem znowu ucieka. Jego demony ponownie przejmują nad nim kontrolę. Wraca James, który potrafi jedynie niszczyć siebie i wszystko wokół.

Atmosfera w mieście gęstnieje. Coraz głośniej słychać głos sprzeciwu wobec rządów Morettiego. Buntują się nie tylko inne klany, ale również ludzie z otoczenia mężczyzny. W tym buzującym kotle Lisa schodzi dla niego na drugi plan. Przyparty do muru Moretti podejmuje decyzję o wysłaniu kobiety do Ameryki wraz z Alexem. Jednak być może to największy błąd, który do tej pory popełnił. Czy oddał ją w ręce swojego wroga?



Tom: III
Seria: Prawniczka Camorry
Premiera: 14.03.2022
Ilość stron: 371
Wydawnictwo: NieZwykłe





Moja opinia:


" Moretti był wariatem. Może nawet potworem, jak określało go całe miasto. Był katem i zbawcą, a jednocześnie sam liczył na odkupienie. Diabeł z resztką duszy, anioł z krwawiącymi skrzydłami. Brał, co należało do niego, dając coś w zamian. Był nieposkromiony, dla wielu nieodgadniony. Niszczył, aby budować na nowo. Palił, by ze zgliszczy ponownie mógł się narodzić feniks.
   Był wszystkim dla niej i niczym dla siebie..."

   Pobyt w Dubaju zmienił Jamesa Morettiego. Wrócił dawny on: oschły, apodyktyczny i nerwowy. W dodatku w mieście sytuacja również się zmienia i zaczyna się bunt. Pragnąć sobie ułatwić działania, postanawia wysłać Lisę z Alexem do Ameryki.
     Lisa od samego początku wiedziała na co się pisze ale powoli wszystko zaczyna ją przerastać. Nie potrafi dotrzeć do mężczyzny, dlatego godzi się na to, co jej zaplanował.
   Co czeka na bohaterów? Czy James nie popełnił katastrofalnego błędu? Czy uda mu się ochronić kobietę? Czy jest jeszcze dla nich szansa? Kim jest zdrajca?

    Ach, jak ja lubię tę serię. Historia Lisy i Jamesa jest pokręcona, po części chora, ale tak wciągająca, że nie sposób przestać o niej myśleć. A teraz przyszedł czas na trzeci tom, w którym wydawałoby się że wszystko powinno zmierzać ku spokojowi. A jest zgoła inaczej.
   W tej części autorka przeszła samą siebie jeśli chodzi o wątek sensacyjny. Podarowała nam, fanom, coś, co przeraża do szpiku kości. Coś, co budzi grozę. Coś, co ściska serce a w oczach maluje się przerażenie. Coś totalnie destrukcyjnego. Coś, co jest totalnym nokautem. Perfekcyjnym ciosem w przeponę odbierającą zdolność swobodnego oddechu. Wydarzenia, po których widnieje ogromny znak zapytania. 
   Nie spodziewałam się takich zawirowań. Serio. Siedziałam i czytałam z otwartą buzią. Niedowierzałam. Było to dla mnie ogromnym zaskoczeniem. A wszystkie te rewelacje miały odpowiedni wydźwięk. Zostały zaopatrzone w idealnie współgrające emocje. A tych zdecydowanie nie było mało. Wręcz przeciwnie. Cała paleta została zaserwowana. Totalny rollercoaster. Zbierałam szczękę z podłogi.
    Do tego zakończenie, po którym miałam ochotę krzyczeć. No tak się nie robi! Tak zagrać na mojej cierpliwości i wyrozumiałości. 
   Kochana autorko, pisząc takie sceny miej na uwadze słabe serduszka swoich czytelników, bo zawał gwarantowany, hihi.
   Dla mnie osobiście to najmocniejsza i najbardziej brutalna część ze wszystkich. Miałam ochotę wtargnąć do powieści i powiesić głównego bohatera za uszy. Łapałam się za głowę na wieść o jego poczynaniach. Co za człowiek! 
   Czuję się wypompowana. Ogromnie przeżywałam wszystko to, co autorka rzuciła bohaterom na barki. To była niewiarygodna historia. Wciągająca i przejmująca. Mrożąca krew w żyłach. A wszystko opisane nad wyraz plastycznie. Kolejny raz jestem na tak i będę z niecierpliwością wypatrywać kolejnej części. Zachęcam do czytania. Warto. Tylko koniecznie z zachowaniem chronologii.

Polecam.





Współpraca: Wydawnictwo NieZwykłe









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz