"Pragnienia Erosa. Tom II" Marcelina Baranowska



Opis:

W życiu Gai i Erosa w końcu zagościł spokój. Prowadzą życie jak w bajce. Mają siebie, kochają się, a niedługo na świecie pojawią się ich dzieci. Brzmi jak życie idealna, prawda?
Jednak do czasu.
Przeszłość Gai nie daje o sobie zapomnieć. Podejmie ona decyzję, która może zniszczyć nie tylko ją, ale także jej związek z Erosem. Ich miłość zostanie wystawiona na ciężką próbę. Eros jednak zrobi wszystko, aby ochronić swoją żonę i nienarodzone dzieci.
Tylko czy to wystarczy?



Tom: II
Seria: -
Premiera: 11.04.2022
Ilość stron: 385
Wydawnictwo: Feniks




Moja opinia:


   Gaja i Eros przeszli już wiele. A najgorsze jest to, że to jeszcze nie koniec.
  Ukochani spędzają ze sobą czas, oczekując narodzin pociech. Niestety ta bańka szczęścia powoli zaczyna pękać.
   Kobietę prześladuje przeszłość i już wkrótce przyjdzie jej podjąć decyzję. Taką, która może zniszczyć wszystko. Wszystko to co ma. Ale Eros zrobi co tylko może, by ochronić rodzinę.
   Czy mu się uda? Na co zdecyduje się Gaja? Czy jej plan się powiedzie? Czy tym razem definitywnie rozliczą się z przeszłością? Czy w końcu będą szczęśliwi bez oddechu śmierci na plecach?

    Historia Gai i Erosa ogromnie mi się podobała. Tak mnie wciągnął pierwszy tom, że byłam w niemałym szoku, gdy doczytałam do końca. Całe szczęście, że na kontynuację nie trzeba było bardzo długo czekać.
   Ponownie autorka zaprosiła nas do świata bohaterów. Świata pełnego miłości, czułości, troski, zmysłowych zbliżeń a także ryzyka i widma śmierci.
   To co się tutaj wydarzyło spowodowało, że moje serce biło szaleńczym rytmem. Miałam ogromne obawy co do zakończenia tej historii. Wszystko było okryte tajemnicą i stało pod wielkim znakiem zapytania. Nie mogłam przewidzieć skutków wydarzeń. Skutków wątków, które powodowały, że wstrzymywałam oddech. Byłam momentami przerażona. I to bardzo.
   Podziwiałam odwagę głównej bohaterki. Nie spodziewałam się, że jest do tego zdolna. Zdolna do takich decyzji. Decyzji, która może zniweczyć wszystko. Odebrać marzenia, pragnienia a przede wszystkim tych, których kocha. Wiedziałam, że to silna kobieca postać ale nie ukrywam, że ciągle odczuwałam niepokój. Harda i zdeterminowana. 
   Eros zresztą wcale nie był gorszy. On również z całych sił walczył o szczęście. O miłość. O pragnienia, które dodawały mu siły. Motywowały do działań. Na każdym kroku okazywał się godny swojej silnej partnerki. 
   Jak już zwróciłam uwagę, wydarzenia trzymały w napięciu. Akcja ani przez chwilę nie zwalniała. Wręcz przeciwnie - w miarę przekręcania kolejnych kartek nabierała rozpędu. Dostarczała adrenaliny i wielu pytań. Na część z nich otrzymałam odpowiedź a na resztę muszę uzbroić się w cierpliwość i poczekać na kolejny tom. 
   Doskonała kontynuacja. Pełna ogniae, magii i ryzyka. Czytałam lekturę z wypiekami na twarzy. Nie mogłam się od niej oderwać. Naszpikowana emocjami, które ma długo po przeczytaniu lektury nie mogły się ostudzić. 
Zachęcam do czytania, tylko koniecznie z zachowaniem chronologii. Bez tego ani rusz, bo będzie wam ogromnie ciężko odnaleźć się w fabule a historia bohaterów naprawdę jest warta poznania od samego początku. 

Polecam.




Współpraca: Wydawnictwo Feniks






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz