CZYTELNICZE PODSUMOWANIE MIESIĄCA

 




Czytelnicze podsumowanie kwietnia


Ten miesiąc obfitował w wiele premier, które miałam okazję przeczytać. Mój stosik niejednokrotnie chwiał się niebezpiecznie. Ledwie skończyłam czytać jedną książkę, na jej miejsce wskakiwały kolejne. I tak summa summarum w kwietniu przeczytałam 42 książki. Dziękuję wszystkim autorkom i wydawnictwom, dzięki którym mogłam poznać tyle wspaniałości. To dla mnie zaszczyt znaleźć się w wąskim gronie recenzentów oraz patronów. Dzięki Wam moja czytelnicza pasja rośnie. Uzależniam się coraz bardziej - czy żałuję? Absolutnie! 

Książek, które mogę z czystym sumieniem polecić, jest tym razem wiele. W kolejności losowej. Przede wszystkim:
Monika Nerc "Oblicze diabła" Wydawnictwo Niezwykłe - mój cudowny patronat, który zakotwiczył się w moim serduszku.
Riva Scott "Ariana. W objęciach wroga" Editio Red - ambasadorstwo. Zaskoczyła mnie ta książka i już nie mogę się doczekać kontynuacji. 
Joanna Zając "Wymazać z pamięci" Wydawnictwo Literackie Białe Pióro - patronat, cierpienie konta nadzieja. Wyrównana walka.

Poza tym na uwagę zasługują:
Paulina Jurga "Matrioszka" Wydawnictwo Otwarte - Rosyjska mafia mnie pochłonęła. 
Melissa Darwood "Mój szef. Mój AS" - Jan i Maria są genialni.
L.J.Shen "Broken Knight" Wydawnictwo Kobiece - wyciskacz łez
K.G.Lewis "Kaprysy przeznaczenia" WasPos - bawiły do łez. Brawo za ironiczną bohaterkę.

To mój osobisty TOP 7 w kwietniu. Każda z książek ze zdjęcia jest warta przeczytania. Każdemu w końcu podoba się coś innego. I mnie to cieszy, bo jest nad czym podyskutować. Powymieniać się poglądami i wrażeniami. Mój stosik ma maj już w tym momencie wygląda imponująco a jeszcze kilkanaście pozycji na liście widnieje.
Na chwilę obecną od początku roku przeczytałam 156 książek. No, nie jest źle, hihi 
A jak u Was? Ile za Wami przeczytanych książek w kwietniu? Robicie w ogóle podsumowania? Co fajnego spodobało się Wam tak bardzo, że możecie mi polecić?

Zaczytanego maja, książkoholicy.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz