Czytelnicze podsumowanie miesiąca. Czerwiec






Czytelnicze podsumowanie czerwca

Kolejny miesiąc za mną. Z każdym kolejny jestem w szoku ilością książek, które mają premierę. Autorzy nie próżnują. Nie śpią tylko piszą. A my czytelnicy mamy okazję poznać ich twórczość z innej strony. Uwielbiam momenty, kiedy w moje ręce trafia kolejna książka. Zachwycenie okładką, tytułem, opisem... a potem czytanie. Pełen relaks tak jak uwielbiam. Tylko z książką. Z każdą czytana historia poznaję kolejnych bohaterów i ich przeszłość. to jakie trudy znoszą, by walczyć. Czytać o ich marzeniach.
Ten miesiąc był w tym roku, póki co, najbardziej zaczytany. Dlaczego? Za mną 37 wyjątkowych książek pełnych emocji. W czerwcu premierę miały moje dwa patronaty.

"Paleta emocji" Renata Czaban-Kryczka Wydawnictwo Feniks
oraz
"Gra cieni" Anna Tuziak WasPos

Dziękuje z tego miejsca za te dwie wyjątkowe historie. To była czysta przyjemność czytania. Do takich książek  aż chce się powracać.

Moja polecajka do "Pozerki" J. Harrow Zysk i S-ka - dziękuję

Dziękuję wszystkim autorom i wydawnictwom, dzięki którym mogłam przeczytać aż tyle cudowności. Wiecie jaki mam w tym miesiącu dylemat? Topkę.
Na wyróżnienie poza tymi wyżej wymienionymi zasługuje "Diabelski hrabia" Melisa Bel - świetny romans historyczny i do tego debiut.
Kolejna książka warta uwagi to "Carlos" Grażyna A Adamska - czekam na tom drugi. Świetnie osadzona w czasie i dobrze oddany klimat.
Niespodzianka miesiąca, czyli "Debeściara" Ewa Pirce - najlepsze komedia ever, jaką do tej pory czytałam.

Zamiast pięciu jest sześć książek ale tak na serio to każda z nich jest warta przeczytania.

Jeszcze raz dziękuję. I proszę o więcej historii. Czytanie uzależnia i to bardzo. Na chwilę obecną nie wyobrażam sobie dnia, bez przeczytania chociaż rozdziału. A wiecie jak to się kończy? Jeden, rozdział, potem kolejny i kolejny....a tu nagle połowa książka za mną. A zdarzało się niejednokrotnie, że wystarczyła chwila, by przeczytać całą.

Zaczytanego lipca ksiażkoholicy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz