Czytelnicze podsumowanie miesiąca



Czytelnicze podsumowanie stycznia


Dziś w innych barwach. Przymusowych niestety, bowiem w miejscu, gdzie dotąd robiłam zdjęcia na koniec miesiąca, mam remont. Więc zamiast białych cegiełek jest turkus mojej sypialni, hihi. Czy na stałe? Raczej nie. Raczej tymczasowo, bowiem i tutaj niedługo zmieniamy barwy. 
   Ale przechodząc do sedna.
   W styczniu za mną 45 powieści, w tym 6 patronatów medialnych. Całkiem fajny wynik, prawda? Narzekać nie narzekam, bo nie mam po co. 
Patronaty medialne to te powieści wyszczególnione na samej górze, czyli:
Mańka Smolarczyk "Gentleman" EditioRed
Lilianna Garden "Zew serca" WasPos
Lena M. Bielska & Sandra Biel "Kochaj mnie" Wydawnictwo NieZwykłe
Layla Wheldon "Anioł łez. Podcięte skrzydła" EditioRed
Paula Ciulak "Ryzykowna miłość" Dlaczemu
Natalia Kulpińska "Niebezpieczny kochanek" Wydawnictwo NieZwykłe

Tą szósteczkę mogę wam polecić z czystym sumieniem. A poza nimi znalazło się także kilka, które w moim odczuciu zasługują na wyróżnienie. Oto one:
Mika Modrzyńska "Styczniowa letnia noc"
Magdalena Szweda "Żona diabła"
Monika Madej "Don"
Weronika Ancerowicz "Pokochaj albo zabij"
Magdalena Szponar " Wbrew regułom"

Oto moja 12. To one całościowo skradły moje czytelnicze serce w tym miesiącu.

A jak u Was? Jak bardzo zaczytany był styczeń? 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz