"Anioły ciemności. Odnaleźć siebie. Oz. Tom II" Monika Rępalska



Opis: 

Życie Kiry nigdy nie było łatwe. Chociaż wychowała się w klubie motocyklowym, nie czuła, że należy do rodziny. Dopiero dołączywszy do Aniołów Ciemności, przestała być niewidoczna. Dziewczyna stała się obiektem pożądania mężczyzny, który tak samo jak ona skrywał w sobie ciemność.

Koszmary z przeszłości nie pozwalały Ozowi zapomnieć o zdradzie przyjaciela, przez którą kilka miesięcy wcześniej mógł stracić siostrę. Wyrzuty sumienia zżerały go od środka, do czasu gdy do klubu dołączyli Żniwiarze, którzy potrzebowali schronienia. Wraz z nimi pojawiła się ona – rudowłosa dziewczyna, która od pierwszego wejrzenia skradła mu oddech.

Losy tej dwójki przeplatane są wieloma niebezpiecznymi przygodami i nierozwiązanymi zagadkami, które jeszcze bardziej zbliżają ich do siebie.

Czy Kira i Oz będą w stanie odnaleźć siebie i zaznać spokoju ducha?

Dowiecie się tego, czytając drugą część o seksownych motocyklistach Aniołów Ciemności.



Tom: II
Seria: Anioły ciemności
Premiera: 26.01.2022
Ilość stron: 260
Wydawnictwo: WasPos





Moja opinia:

   
   Kira jako dziecko przeszła przez piekło. Nie było łatwo ale nadal stara się powoli wyjść na prostą. Brat Alex jej pomaga, tym samym wciągając ją do klubu motocyklowego Żniwiarze. Jednak nadszedł taki czas, że muszą poszukać schronienia w innym klubie. A dokładniej u Aniołów Ciemności. 
    Oz nie potrafi zapomnieć o zdradzie przyjaciela, który dopuścił się względem jego siostry. Czas leczy rany ale nie w jego przypadku. Ciągle ma wyrzuty sumienia. Wszystko zmienia się w chwili, gdy do ich motocyklowej rodziny dołącza Kira. 
   Czy Kira otworzy się na nowe znajomości? Czy pozwoli sobie na uchylenie drzwi do swego serca? Czy Oz zostawi przeszłość za sobą i ruszy do przodu? 

    Pierwsza część serii, czyli "Piekielna miłość" z Mo jako głównym bohaterem, bardzo mi się podobała. Do tego stopnia, że kontynuację wpisałam na listę książkowych chciejek. Wypatrywałam z niecierpliwością informacji o premierze i z jeszcze większą niecierpliwością czekałam, aż książka dotrze do moich rąk. Od razu zabrałam się za czytanie. Nie mogłam się oprzeć. 
   Autorka zaczęła historię z przytupem. Z takimi wydarzeniami, że skóra cierpła. Włos się jeżył na samą wizualizację opisywanego koszmaru. Moja wyobraźnia szalała. Została uwolniona ze smyczy. Autorka pisze bardzo barwnie. Skutecznie przyciągnęła moją uwagę i udało się ją utrzymać do samego końca.
   Główna bohaterka okazała się być niezwykle sympatyczną postacią. Doświadczoną, lękliwą, ostrożną ale również pragnącą normalności. Ot, zwykła dziewczyna, która dostała od życia niezwykle bolesną lekcję. Polubiłam ją od pierwszej chwili. 
  Tak samo Iza, który mimo wydarzeń z przeszłości potrafił pokazać swe fajne oblicze. Zachowanie zdecydowanie w moim guście. Męski, charyzmatyczny, silny i odważny.
   Fajnie, że bohaterowie z pierwszej części i tutaj dostali kluczowe role. Z przyjemnością ich obserwowałam. 
    Autorka zadbała również o odpowiednie tło sensacyjne. Tajemnic, sekretów i intryg, które trzymały w niepewności i dostarczały pożądanej adrenaliny.
   Tom drugi okazał się być jeszcze bardziej pasjonujący i wciągający. Czytałam go z wielką przyjemnością i wypiekami na twarzy. Było ryzykownie i było gorąco. Tak jak lubię. Jeśli jeszcze nie czytaliście to szybko nadrabiajcie. Kolejność czytania nie jest wymagana ale dobrze byłoby znać historię od początku, bowiem niektóre wątki tam omawiane mają swe odniesienie w kontynuacji.

Polecam.





Współpraca: Wydawnictwo WasPos







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz