"Vigo. Mroczne serce. Tom I" Iwona Feldmann



Opis: 

Myślisz, że to bajka?
Mylisz się, to nie bajka…

To nieprzewidywalny, gorący i pełen kontrowersji romans mafijny. 

Vigo - brat bossa mafii od zawsze wykorzystuje ludzi. Od lat jest na szczycie i upaja się zdobytą władzą. Prowadzi ze swoim bratem Felixem interesy, które przynoszą szalone dochody. Zawsze pracuje z jedną partnerką i wymaga od niej całkowitej lojalności.
Zara przygotowuje się do matury i myśli, że świat już na nią czeka. Niespodziewanie wpada w kręgi, o których nie miała pojęcia, że istnieją tak blisko niej. Nie wie nawet, jak bardzo zmieni to jej życie. Czy będzie kolejną partnerką, czy ofiarą Viga? Czy świat legnie u jej stóp i spełnią się jej marzenia?

Felix przyjmuje propozycję swojego konkurenta, Doriana, i godzi się poślubić jego córkę Gretę w zamian za wsparcie przy nowych interesach. Jednak Greta wcale nie jest taka, jak mężczyzna sobie wyobrażał. Postanawia więc się jej pozbyć... Czy wszystko pójdzie po jego myśli? Czy dziewczyna pozwoli sobą manipulować?

Vigo to karuzela zdarzeń, to eksperyment na Twoim otwartym sercu.
Masz dość klasycznych romansów mafijnych? 
Zatem czas na Viga!



Tom: I
Seria: Mroczne serce
Premiera: 13.02.2022
Ilość stron: 340
Wydawnictwo: Krople Czasu




Moja opinia:


   Bracia Vigo i Felix Hryniewicz. Mafiosi. To oni trzymają w rękach polski półświatek. 
    Zara, maturzystka, na jednej z imprez w klubie poznaje przystojniaka, który dość szybko wciąga ją w świat, który słyszalny jest w ekranów telewizora. To właśnie wtedy na jej drodze staje Vigo. Mężczyzna, który uwielbia wykorzystywać ludzi do swoich potrzeb. 
   Greta jest córką Doriana, który postanowił połączyć siły z Felixem. To właśnie jemu została ona przeznaczona. Z tym, że Greta nie da sobie w kaszę dmuchać a on nie przywykł do takiego zachowania. Żona zdaje się być mu kulą u nogi, której postanawia się pozbyć.
    Czy Vigo oszczędzi Zarę? Czy Zara odnajdzie się w nowej rzeczywistości? A co z Felixem i Gretą? Czy Greta znajdzie drogę do jego serca? A może Felix zrealizuje swój plan? Co się stanie z braćmi, gdy pojawi się ktoś, kto ma plan zemsty?

    Autorka debiutowała w 2020 roku powieścią "Rozdzieleni", która bardzo mi się podobała. Z niecierpliwością wypatrywałam kolejnej książki. I w końcu jest. I już na wstępie mogę powiedzieć, że warto było czekać. Takich skrajnych wręcz emocji nie brałam pod uwagę. Autorka napisała taką historię, która wbija w fotel, rozpala do czerwoności a przy okazji wywołuje w czytelniku chęć mordu. No dosłownie bomba. 
   Zdarzyło się wam kiedyś, że mieliście ochotę wparować do powieści i głównego bohatera zdzielić czymś po głowie? Udusić go własnymi dłońmi? Dokonać morderstwa? Ja miałam tak tym razem. Nie polubiłam Vigo. Dosłownie drażnił mnie, niczym drzazga wbita w palec. A z początku wydał się taki fajny. Wyszło szydło z worka. Na szczęście autorka zgotowała mu taki los, że zbierałam szczękę z podłogi. Z jednej strony trochę mi szkoda go, a z drugiej karma wraca. Ale i taki bohater potrzebny. Taki, który wzbudza skrajne emocje, i który staje się początkiem serii. Ciągu wydarzeń, które doszczętnie porywają czytelnika przenosząc go w wykreowany świat.
   Tak samo Zara. Jej historia z początku mnie zasmuciła. Współczułam jej, a z drugiej strony właśnie tak się mogą kończyć przygodne znajomości. To taka przestroga, którą autorka sprytnie wmieszała w fabułę.
   Za to Felix! Felix mimo swego zachowania dość szybko skradł mi serce. Władczy, pewny siebie, arogancki a jednak miał w sobie coś takiego, że w mig zaskarbił sobie moją sympatię. Charyzma, drzemiący ogień i nutka nonszalancji. To chyba było to. Do tego jeszcze troska i wola walki oraz zapewnienie ochrony tym, na którym mu zależy. 
   Uwierzcie mi, że zacierałam dłonie w pierwszej chwili już, gdy do akcji dołączyła Greta. Ta kobieta to chodzący wulkan i kocica w jednym. Przeczuwałam działające na zmysły przekomarzania i słowne przepychanki okraszone niezwykle pikantnymi i odważnymi scenami erotycznymi. Prawda natomiast okazała się być jeszcze lepsza. Autorki wyobraźnia pokonała moją bezapelacyjnie! To w jaki sposób, w jakie słowa została ubrana ich historia z jednej strony była niezwykle piękna, choć smutna. Ale na szczęście ciąg dalszy nastąpi, a ja na niego czekam tak, jak dziecko zimą na pierwszy śnieg. Koniecznie chciałabym poznać dalsze losy bohaterów.
    Było tak jak uwielbiam. Dynamicznie, przewrotnie, zaskakująco i piekielnie gorąco. Autorka poczyniła wciągającą, pasjonującą i przejmującą historię naszpikowaną emocjami. Oderwała mnie skutecznie od otaczającej mnie rzeczywistości. Przeniosła w całkiem inny świat i wcale nie chciałam stamtąd wracać. Nie tak szybko, ale niestety nie było wyjścia. Teraz muszę się tylko uzbroić w cierpliwość w oczekiwaniu na kontynuację.
   Jestem zachwycona tą historią. Wielowątkowością, która była bardzo dobrze rozbudowana. Charyzmatycznymi bohaterami i emocjonalnością. Zdecydowanie jestem na tak i zachęcam was do czytania. Czeka was ostra jazda bez trzymanki. To nie jest typowy romans mafijny. To coś więcej!

Polecam.
   



Współpraca: Krople Czasu








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz