"Angry god. Gods of Law. Tom I" Julia Brylewska



Opis:


Autorka bestsellerowej serii „Inferno” powraca z nową, mroczną powieścią!

Violet McMillan właśnie ukończyła studia prawnicze na jednej z nowojorskich uczelni. Przypadek i odrobina szczęścia sprawiają, że dziewczyna dostaje pracę w kancelarii prowadzonej przez jednego z najlepszych prawników w Nowym Jorku.

Oliver Sanclair dla wielu ludzi urósł do rangi Boga. Jednak jak każdy Bóg również Oliver jest niedostępny dla zwykłych śmiertelników. Coś jednak sprawia, że mężczyzna łamie jedną ze swoich żelaznych zasad i przyjmuje na staż młodą prawniczkę.

Violet szybko przekonuje się, że praca u boku Olivera jest daleka od ideału, jaki wyobraziła sobie w głowie. Mężczyzna skrywa wiele mroku, który jednak zdaje się w dziwny sposób ją przyciągać.


Tom: I
Seria: Gods of Law
Premiera: 09.02.2022
Ilość stron: 333
Wydawnictwo: NieZwykłe 




Moja opinia:


   Violet McMillan jest jedynaczką. Zamiast beztroski słyszała ciągle słowa podcinające skrzydła. Nawet, gdy chciała pójść w ślady ojca i zostać prawnikiem, ciągle słyszała, że się nie nadaje. 
   Jednak ona z uporem parła za marzeniem. I dopięła swego. Ukończyła studia prawnicze w Nowym Jorku. Jednak aby znaleźć pracę, wcale nie jest tak łatwo. 
   Zbiegiem okoliczności V. dostaje się do kancelarii najlepszego prawnika w NY.  Jednak dość szybko kobieta się przekonuje, że praca nie będzie taka łatwa i przyjemna...
   Oliver Sanclair jest legendą. Rekinem w swojej branży. Swoje żelazne zasady postanawia nagiąć i zatrudnić młodą prawniczkę. 
   Czy jest pewny swej decyzji? Czy Violet  da sobie radę? Czy powoli rodzące się pożądanie jest wskazane w ich sytuacji? 

    Autorka debiutowała powieścią "Devil" otwierającą serię "Inferno". Pojawiły się jeszcze dwa tomy. Teraz autorka postanowiła przekazać z ręce czytelników coś nowego. Kolejną serię - tym razem o prawnikach. 
   "Angry god" to mocny start. Wyrazisty i niezwykle wciągający. 
  Świat prawniczy to nie tylko przyjemności. To również walka i dążenie do celu. Mordercze starcia o sprawiedliwość. Odpowiednia znajomość przepisów i ich umiejętność zastosowania. Inteligencja i bystry umysł to podstawa.
   Właśnie taki okazał się być główny bohater. Oliver to sztywny, wymagający ale niezwykle skuteczny mężczyzna w swoim fachu. Budzi podziw, lęk i przyszpila uwagę. Prześwietla na wylot. Ja to czułam i nawet odczuwałam dreszczyk niepewności co do jego nieprzewidywalności. Mrukliwy ale przerażający. Taki nieprzystępny. A jednak coś miał w sobie takiego wiecie, magnetycznego. 
   Z początku współczułam głównej bohaterce. Tego zderzenia ze ścianą. Ona jest bowiem całkowitym przeciwieństwem swego szefa. Empatyczna, wesoła, wierząca z dobro.
   Autorka nie szczędziła tajemnic i sekretów, które fajnie mąciły wodę. 
   Do tego pożądanie i iskry, które spalały. Rozgrzewały do czerwoności. Sceny posiadały w sobie tę magię. Piękno uniesień a nie tylko pozbycia się napięcia seksualnego. 
   Poza powagą i żarem znajdziemy tu również humor i takie sceny, które zostawiały niedosyt i podsycały ciekawość. Autorka bardzo dobrze stopniowała napięcie. Zmieniała emocje, co było trafne i nawet przez chwilę nie miałam zamiaru odłożyć książkę na później. Ja ją przeczytałam na raz a po zaskakującym finiszu nie mogę się doczekać kontynuacji. 
  Jeśli znacie serię "Inferno" i podobała się wam oraz wiecie, że styl autorki wam odpowiada, to najnowsza powieść również dostarczy wam emocji. Ja jestem nią zachwycona. Z każdą kolejną książką autorka zaskakuje mnie czymś innym. Ja już oddałam jej półkę w biblioteczce. A was zachęcam do czytania.

Polecam.






Współpraca: Wydawnictwo NieZwykłe





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz