"Król enigmy. Królowie Vegas Tom II" Ludka Skrzydlewska



Opis:

Nie wie, kim jest jej mąż. Nie wie, co do niego czuje. I nie ma pojęcia, co będzie dalej...

Jade i Rex są małżeństwem od ponad dwóch lat, ale przez ten czas zamienili ze sobą może kilkadziesiąt słów. Nie dotykają się. Jade nie wie niczego istotnego o tajemniczym mężczyźnie, z którym w świetle prawa jest związana przysięgą małżeńską na dobre i na złe. Niczego po za tym, że jej niebywale przystojny mąż to człowiek niebezpieczny i trudny w kontakcie. Kiedy tylko może, unika ludzi, a gdy już koniecznie musi z kimś rozmawiać, jest oschły, nieprzystępny i zimny.

Skąd się wzięło to dziwaczne małżeństwo? Dlaczego Jade się na nie godzi?

Cóż, Rex miał pieniądze, a ojciec jego przyszłej żony ― długi u bardzo złych ludzi, którzy nie cofnęliby się przed niczym, byle tylko odzyskać należność. Jade nie miała wyjścia: by ratować ojca, musiała wyjść za mąż. Przez dwa i pół roku ten dziwny małżeński układ działał, ale teraz gangsterzy wrócili, ojciec młodej kobiety leży ciężko pobity w szpitalu, a ona musi prosić o pomoc... Jakie żądania postawi jej tym razem Rex? I co ich spełnienie będzie oznaczało dla Jade? A może przyjęcie jego warunków wyzwoli w niej nieznane wcześniej pragnienia?

Kolejna po "Królu grzechu" powieść z fascynującego cyklu "Królowie Vegas"!



Tom: II
Seria: Królowie Vegas
Premiera: 09.02.2022
Ilość stron: 320
Wydawnictwo: EditioRed



Moja opinia:


   Jade i Rex są małżeństwem od ponad dwóch lat. Ale jest to małżeństwo tylko i wyłącznie na papierze, choć mieszkają w tym samym domu. Nie rozmawiają ze sobą. Nie dotykają się. Nie spędzają ze sobą czasu. Dlaczego więc tkwią w tym układzie?
  Otóż wiąże ich umowa. Rex spłacił długi ojca Jade w zamian za kontrakt małżeński. Do jego końca zostało pół roku ale to jeszcze nie koniec. Ojciec Jade zaciągnął bowiem kolejne długi a Jade została zmuszona do poproszenia o pomoc.
   Co tym razem zaproponuje mężczyzna swojej żonie? Czy ona się na to zgodzi? Dlaczego w ogóle zaproponował jej małżeństwo? Jaki sekret skrywa?

   Twórczość Ludki Skrzydlewskiej już debiutem zapisała się na mojej prywatnej liście ulubionych polskich autorek. Do tego stopnia podoba mi się jej styl, prowadzenie fabuły i bohaterowie, że po kolejne premiery sięgam w ciemno.
   Tym razem druga część serii "Królowie Vegas". W części pierwszej poznaliśmy historię Kingstona Kane'a oraz Danielle Finnigan. Już wtedy mnie wciągnęło i bardzo chciałam poznać kolejne wydarzenia. W kontynuacji autorka pierwszoplanowe role przekazała nowej parze, ale King również się tutaj znalazł. Nie aż w tak znaczącej ilości ale był. I bardzo dobrze, bowiem polubiłam tę postać. 
   Teraz przyszła pora na kolejnego ociekającego testosteronem przystojniaka, który mrozi samym spojrzeniem i swoim zachowaniem. Byłam ogromnie ciekawa tego, dlaczego Rex stał się taki zimny, taki oschły, szorstki i totalnie bezduszny. Człowiek posąg, bez żadnych widocznych emocji. Enigma. Te wszystkie cechy zostały bardzo dobrze dobrane do tytułu - bardziej tajemniczego, zagadkowego i nieprzystępnego bohatera nie wiedziałam. Do samego praktycznie końca próbowałam go rozgryźć. Nawet gdy wszystko wyszło na jaw to i tak zachowałam czujność - z nim bowiem nigdy nic nie wiadomo. 
   A Jade? Przede wszystkim jej współczułam. Tej całej sytuacji w jakiej się znalazłam. Odczuwałam targające nią emocję. Z drugiej strony podziwiałam ją za siłę w niej drzemiącą. Niejedna dawno by się poddała a ona walczyła. 
   Autorka postanowiła podgrzać atmosferę do czerwoności. To, co się tutaj wyprawiało dosłownie spalało na popiół.
    A wszystko po to, by za chwilę wskoczyła adrenalina i akcja rodem z filmu sensacyjnego, trącającego o thriller. 
   Kolejny raz autorka mnie zaskoczyła. Dostarczyła emocji na najwyższym poziomie. Przeżywałam wszystko tak, jakby te wszystkie wydarzenia bezpośrednio mnie dotyczyły. Wczułam się w fabułę i bohaterów a to nie taka łatwa sprawa. Lektura miała w sobie wszystko co, czego oczekuję: ogień, niebezpieczeństwo, nieprzewidywalność i świetnie wykreowanych bohaterów. Pozostało mi teraz wypatrywać kolejnych premier a Was zachęcam do czytania. 

Polecam.





Współpraca: Wydawnictwo EditioRed





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz