"To ja Esclave. Tom II" Camilla En



Opis:


Kim staje się osoba, która traci wolną wolę? Czy uwięzione serce i dusza mogą jeszcze na nowo pokochać?

Julia to absolwentka architektury, która podczas wymiany poznaje Jeana, chłopaka z Francji. Zadurzona po same uszy, zaraz po zakończeniu studiów leci do Paryża, by być z ukochanym. Nie wie jeszcze, że bilet, który kupiła, jest tylko w jedną stronę. Na miejscu dziewczyna dowiaduje się, że została zwabiona w pułapkę. Jean, który posiadł Julię jako swoją niewolnicę, zamierza sprzedawać ją jako ekskluzywną prostytutkę. Młoda kobieta pomimo sytuacji, w której się znalazła, szuka rozwiązania. Gdy na jej drodze staje atrakcyjny adwokat, Philippe, dziewczyna liczy, że uda jej się z tego wyjść. Kontynuacja „To ty mnie uwolnisz” pokaże, co uwarunkowało Julię do bycia taką, jaką dała się poznać w części pierwszej.


Tom: II
Seria: -
Premiera: 27.01.2022
Ilość stron: 240
Wydawnictwo: WasPos 



Moja opinia:


   Julia jako młoda kobieta zakochała się w studencie z wymiany. Jean Michael prezentował wszystko to, czego pragnęła. Nic więc dziwnego, że po zakończeniu studiów dołączyła do ukochanego. Poleciała do Paryża. Tylko zamiast pięknych wydarzeń doświadczyła piekła na ziemi. Jean sprowadził ją do swego kraju tylko po to, aby zrobić z niej ekskluzywną prostytutkę. Niewolnicę bez prawa głosu. 
   Pierwszym klientem Julii okazał się przystojny adwokat, Philippe Valls. 
   Czy on jej pomoże? Co czeka na Julię? 

   Drugi tom był dla mnie wielkim zaskoczeniem jeśli chodzi o fabułę. Wydarzenia mają miejsce równolegle i tuż przed tymi, które poznałam w pierwszej części. 
   Już na samym początku dosłownie wpada się w sam środek piekła. Autorka doskonale poradziła sobie z oddaniem emocji. Opisami traumatycznych wydarzeń. Tej gehenny. Wczułam się w tę historię. Zaczytałam się od pierwszej strony. Wsiąkłam. 
   Główna bohaterka była dużo bardziej interesująca niż Chloe z pierwszej części. Bardziej charakterna. Wyrazista i pewna siebie. 
   Zresztą Philippe również okazał się być dużo bardziej interesującą postacią. Miał w sobie to coś, co przyciąga niczym magnes. Niczym światło ćmę.
   Nie rozumiałam, w jakim celu tak do końca pojawiła się tutaj pewna kobieca postać, która tutaj zaszalała i to totalnie. Dopiero finisz powieści dał odpowiedź. Ale i tylko częściową. Nie mogę się już doczekać trzeciego tomu. Aż mnie nosi, by zobaczyć co o kto tym razem zagrozi bohaterom.
    Widać ogromny progres jeśli chodzi o warsztat pisarski. Pierwszy tom miał niedociągnięcia a tutaj niczego takiego nie zauważyłam. Ta część dużo bardziej mi się podobała. Była bardziej przejrzysta i skromniejsza. Autorka zdecydowanie okroiła wątki. Skupiła się na konkretach i głównej parze bohaterów. To zdecydowanie było na plus. I to ogromny. Nawet mimo urywek z pierwszego tomu wszystko się ładnie ze sobą wiązało.
    Druga część jak dla mnie jest bardziej dopracowana, mimo iż jest skromniejsza objętościowo. W tym przypadku jakość przeważa nad ilością. 
   Zobaczcie sami, co się takiego wydarzyło i jak wpłynęło na bohaterów. Ja przeczytałam lekturę na raz. 

Polecam




Współpraca: Wydawnictwo WasPos




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz