"Chcę ci zaufać" Daria Rajda



Opis:


Co byś zrobiła, gdyby mąż wyznał Ci zdradę tuż po tym, gdy uprawiał z Tobą seks?

Natalia, pomimo późnej pory, postanawia odwiedzić przyjaciółkę, jednak ostatecznie nigdy do niej nie dociera. Po drodze jest świadkiem zdarzenia, którego zdecydowanie nie powinna była ujrzeć. Choć kobieta od razu się wycofuje, ktoś i tak podąża jej śladem. Z opresji ratuje ją tajemniczy, przystojny nieznajomy. Adrian jednocześnie przeraża, intryguje i pociąga dziewczynę. Ponadto sprawia wrażenie, jakby doskonale wiedział, co tak naprawdę wydarzyło się tamtej nocy.

Kim jest mężczyzna? Jaki ma cel, pomagając Natalii? Czy może być jednocześnie dobrym i złym facetem?



Premiera: 25.02.2022
Ilość stron: 330
Wydawnictwo: WasPos




Moja opinia:

 
   Natalia jest mężatką i wykładowczynią. Co prawda ostatnio nie za specjalnie miłość widać w jej związku z Grzegorzem ale nie narzeka. Zapracowani, zabiegani. Ciągle brakuje im czasu. Jednak pewnego wieczoru wszystko się zmienia. 
  Natalia i Grzegorz spędzają upojne chwile, które kończą się szokującą informacją mężczyzny. Przyznaje się zdrady i odchodzi. Zrozpaczona kobieta postanawia pójść do Patrycji, swojej przyjaciółki. Niestety po drodze Nat staje się świadkiem morderstwa. Próbuje uciec przed podążającymi jej śladem mężczyznami. Z opresji ratuje ją tajemniczy motocyklista, Adrian.
   Kim on jest? Jaki ma związek ze wszystkimi zawirowaniami powstającymi w życiu kobiety? Co takiego się jeszcze wydarzy? Kto jest po jej stronie a kto przeciwko? Komu może zaufać? 

   Daria Rajda debiutowała dylogią "Wczorajsza róża". Bardzo mi się podobała historia Magdy i Krzyśka. Dość długo autorka kazała czekać na kolejną powieść. Ale w końcu jest. I to nie byle jaka.
   Autorka z początku mnie zaskoczyła. Taką delikatnością i zwyczajnym życiem głównej bohaterki. Natomiast w miarę przekręcania kolejnych kartek mój szok wzrastał sukcesywnie. Nie spodziewałam się bowiem takich rewolucji. Takich ciężkich tematów. Siedziałam i czytałam z otwartą buzią. Czegoś takiego nie brałam w ogóle pod uwagę.
   Akcja i sensacja rosła z każdym kolejnym wątkiem. Nowym zagadnieniem, który bardzo dobrze wiązał się z całością dodatkowo podkręcając historię dostarczając mi adrenaliny.
   Nie zabrakło również żaru. Chemii i pożądania. Scen erotycznych opisanych z wyczuciem i ze smakiem.
   Natalia to kobieta dociekliwa i odważna. Uparta i impulsywna, czym nie raz ściąga na siebie kłopoty. A Adrian niczym rycerz stawał na ratunek. Choć miał swoje za uszami bardzo fajnym okazał się facetem. Takim wiecie, z humorem i ogniem. Troszkę taki luzak i wesołek a jak potrzeba to zaskakiwał pożądaną stanowczością w bezwzględnością. A przede wszystkim zachowaniem zimnie krwi. Nie mówię, że to postać czysta niczym łza. Wręcz przeciwnie. Ale to właśnie wszystko to łącząc dało obraz świetnego faceta z mrokiem, tajemniczością i ryzykiem.
   W miarę rozkręcania się fabuły nie mogłam usiedzieć w miejscu. Chciałam jak najszybciej przyspieszyć czytanie by poznać prawdę a z drugiej spowolnić najbardziej jak się da. Czytałam ją z wypiekami na twarzy. 
   Autorka napisała wciągającą historię. Pełną niewiadomych. Dostarczyła mi wielu emocji. Pokazała, że nie wszystko co widzą nasze oczy jest prawdą. A ona sama nie raz zostawi w szoku i głębokim niedowierzaniu. 

Polecam.


   


Współpraca: Wydawnictwo WasPos








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz