"Już nie przyjaciel. Rockmani. Tom II" Samantha Towle



Opis:

Druga część historii Tru i Jake’a z powieści Dawny przyjaciel!

Coś, co dla wielu ludzi mogło wydawać się niemożliwe, stało się faktem. Jake Wethers się ustatkował, a u jego boku pojawiła się dziewczyna, która dużo dla niego znaczy. Jednak jeżeli myśleli, że teraz nastanie sielanka, byli w błędzie.

Tru tęskni za przyjaciółkami i Londynem. Życie w Kalifornii jest dalekie od tego, co sobie wyobrażała. Jakby tego było mało, za Jakiem i za nią krążą żądni krwi paparazzi i daje o sobie znać mroczna przeszłość mężczyzny. Wisienką na torcie staje się deklaracja Jake’a, że ten nie chce mieć dzieci.

To wszystko okazuje się tylko kroplą w morzu problemów. Przed Tru i Jakiem największy kryzys, z jakim do tej pory mieli do czynienia. Tym razem oboje mogą zrozumieć, że miłość prawdopodobnie nie wystarczy.


Tom: II
Seria: Rockmani
Premiera: 02.02.2022
Ilość stron: 346
Wydawnictwo: NieZwykłe



Moja opinia:


   Stało się. Tru Bennett i Jake Wethers w końcu zostali parą. Zdawać by się mogło, że mają wszystko. Bo mają siebie. Niestety powoli zaczynają pojawiać się między nimi zgrzyty. Ona nie może w pełni zaakceptować przeszłości Jake'a i tęskni za wszystkim co za sobą zostawiła. On natomiast nie planuje dzieci, co jest dla Tru przeszkodą nie do pokonania. Nie wiedzą tylko tego, że te problemy to pikuś w porównaniu z tym, co szykuje dla nich los...
   Co takiego się wydarzy? Jak to wpłynie na bohaterów? Czy będą razem? A może wszystko rozsypie się niczym domek z kart?

    Pełno niewiadomych, prawda? Ale ja tak lubię. Powoli odkrywać kolejne puzzle. Poznawać wydarzenia i składać powoli wszystko w całość.
   Tom pierwszy podobał mi się na tyle, że postanowiłam poznać ciąg dalszy wydarzeń bohaterów, których polubiłam. Tru zgarnęła od razu moją sympatię. Do Jake'a musiałam się trochę dłużej przekonywać, ze względu na jego ciągotki do zachowań z przeszłości, ale finalnie okazał się być mężczyzną całkiem w porządku.
   Drugi tom powoli wprowadza nas w klimat. W ten świat muzyki. Uroków sławy. Dobrych i złych stron bycia osobą sławną. Rozpoznawalną, co koliduje z prywatnością. Wbrew pozorom to ciężkie do pogodzenia, co autorka pokazała zarówno w pierwszym tomie, jak i tutaj. 
   Ale przede wszystkim skupiamy się na emocjach i zachowaniu bohaterów. Na tym, jak podchodzą do pewnych kwestii.
   To nie tylko chwile pełne pasji i ognia. Wrzącej temperatury i zbliżeń działających na zmysły. To przede wszystkim romantyzn i staranie się zarówno dla siebie, a przede wszystkim dla osoby, która stała się całym światem.
   To wszystko autorka bardzo ładnie pokazała. Wczuła się w wykreowane przez siebie postacie i umiała pokazać je w odpowiedni sposób.
    Powiem Wam szczerze, że byłam pod ogromnym wrażeniem tego, co się wydarzyło jak przekroczyłam środek powieści. Byłam w szoku. Nie spodziewałam się czegoś tak bardzo wstrząsającego. Przejmującego i wyciskającego łzy. 
  Totalny rollercoaster. Raz śmiech i radość, by za chwilę wszystko stanęło w miejscu i zmieniło się w horror.
   Doskonała gra na emocjach.
   Tom drugi moim zdaniem okazał się być zdecydowanie lepszy. Pierwszy bardziej skupiał się na muzyce, drugi natomiast na relacji i życiu realnym, takim jakim w praktyce jest. Czytałam go z wypiekami na twarzy, z radością ale i odczuwalnym smutkiem, kiedy towarzyszyłam bohaterom w ich prywatnym piekle. 
   To była świetna historia. Ale jeśli macie zamiar ją czytać, to koniecznie po wcześniejszych zapoznaniem się z pierwszym tomie, bowiem drugi jest bezpośrednią kontynuacją.

Polecam





Współpraca: Wydawnictwo NieZwykłe








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz