"Crazy Love" Antologia



Opis: 


Cztery ciepłe, romantyczne, a czasami humorystyczne opowiadania o miłości.

Skay, dziewczyna z bogatego domu ucieka przed niechcianym ślubem. Niestety rozbija się w górach z wynajętym pilotem i to tuż przed walentynkami. Czy Alaska ich rozgrzeje?

Mila Walker jeździ autostopem. Nieświadomie wsiada do auta przystojnego przemytnika narkotyków. Mimo niebezpieczeństwa to będzie pełna humoru wyprawa! Ta historia z pewnością zapadnie jej w pamięci.


Premiera: 14.02.2022
Ilość stron: ?
Wydawnictwo: Spark 






Moja opinia:


   Wydawnictwo cały czas wychodzą naprzeciw oczekiwaniom czytelników. Co rusz zaskakują nas czymś nowym. Tym razem we współpracy z czterema autorkami powstała antologia o miłości. "CRAZY LOVE" skusiło mnie do czytania właśnie tym "crazy". Byłam ogromnie ciekawa tego, co znajdę pod tym określeniem.
   Na start opowiadanie Dakota Arizona "Przemytnik" - ale się uśmiałam. Główna bohaterka, Mila to totalna wariatka. Oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Odważna, zadziorna, ironiczna nawet bezczelna. Z nią był ubaw po pachy. To, co wyczyniała z panem przemytnikiem powodowało, że uśmiech nie schodził mi z twarzy. Aż mi się smutno zrobiło, gdy opowiadanie dobiegło końca. Ale to autorka zapowiada ciąg dalszy, więc mam nadzieję, że to nastąpi już niedługo.
   Dagmara Rek "Miłość niejedno ma imię" - typowo romantyczna historia. Ona klientką, on dostawcą. Powoli zacieśniająca się więź ukazująca piękno uczucia, jakim jest miłość.
   K.E.December "Tylko mnie kochaj" - młoda kobieta poszukująca wolności od ojca oraz skryty, tajemniczy ale empatyczny mężczyzna. Autorka co chwilę, na tak skromniej objętości, zaskakiwała mnie. Znalazły się tutaj różne emocje i ponownie - za krótka historia. Chciałoby się poczytać w pełnowymiarowej powieści.
   A.November "Lot do szczęścia" - Skylar Roberts nie ma zamiaru ulegać ojcu i poślubiać kogoś, kogo nienawidzi i to tylko po to, by dobić biznesu. Postanawia uciec  na Alaskę, by tam doprowadzić swój plan do celu. Jednak tym razem los ma coś więcej do powiedzenia i samolot, którym leci Sky z Nickiem, rozbija się. To wbrew pozorom bardzo fajna i humorystyczna historia. Trochę przerażająca, zdecydowanie erotyczna ale przede wszystkim romantyczna.
   Cztery opowiadania. Cztery odrębne historie, które łączy jedno - miłość i Walentynki. Autorki doskonale oddały atmosferę i klimat. Pokazały, że miłość przychodzi zupełnie niespodziewanie. Wystarczy być uważnym i zwracać uwagę na szczegóły. Albo wziąć sprawy w swoje ręce - w końcu nikt nie zna nas tak dobrze, jak my sami. 
   Ciężko jest mi wybrać opowiadanie, które najbardziej mi się podobało. Długo nad tym myślałam i porównywałam opowiadania. Tym razem ex aequo pierwsze miejsce ode mnie należy do opowiadania "Przemytnik" i "Tylko mnie kochaj". 
   Zachęcam do czytania. Naprawdę warto.

Polecam.







Współpraca: Wydawnictwo Spark




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz