CZYTELNICZE PODSUMOWANIE MIESIĄCA

 





Czytelnicze podsumowanie marca


Marzec zaskoczył mnie. Dosłownie usadził mnie w fotelu. Wyjmowałam książki do zdjęcia i sama się normalnie zdziwiłam stosikiem, jaki ujrzały moje oczy. Za mną bowiem 44 powieści widoczne na zdjęciu (brak "Strażniczki słońca" Lisy Aisato). Wiem, szalona ja. Cały czas nie dociera do mnie ta ilość. Myślałam, że będzie mniej. Ale jak widać ciężko mnie odciągnąć od czytania. Do pobicia rekordu z października zabrakło mi pięciu książek, hihi.

Przede wszystkim chciałam podziękować autorkom i wydawnictwom za patronaty. 

Anett Lievre "Hulia. Nieidealni" WasPos
S.C.Alekto "Piękna aż do bólu" WasPos
J.Harrow "Nieodpowiednia chwila" Wydawnictwo Zysk i S-ka
Monika Rępalska "Przyjacielski układ" WasPos
Inga Juszczak "Zdradzona towarzyszka" Wydawnictwo NieZwykłe

I te książki polecam z czystym sercem.

Ale na uwagę zasługuje jeszcze kilka pozycji, które dosłownie porwały moje serduszko. 
C.S Riley "Bad boys bring heaven"
Katarzyna Małecka "Król południa"
Agata Polte "Zelazne zasady"

 Oto cała moja TOP-ka. Ale wcale nie mówię nie pozostałym. Każda z nich miała w sobie dużo pozytywów i wywołało wiele emocji. Były różne i bardzo ciekawe. Jeszcze raz dziękuję ale teraz już wszystkim, którzy przyczynili się do tego, że tyle perełek trafiło w moje ręce. 

A jak Wasze stosiki? Co się pokryło? A co mi zaproponujecie?






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz