"Żelazne zasady" Agata Polte

 




Opis:

Polska Cora Reilly!

„W tej historii pojawia się jeden z najlepiej wykreowanych męskich bohaterów, jakiego spotkałam w romansach mafijnych”.

Gorące Book Story

Kiedy ich drogi po raz pierwszy się przecięły, nie mieli pojęcia, że oboje pracują dla mafii.

Malia Ferro otrzymała szansę jedną na milion. Za ocalenie życia pewnej osobie mogła odciąć się od krwawej przeszłości. Nie zamierzała zmarnować tej okazji. W końcu z mafii nie można tak po prostu odejść.

Malia wyjeżdża do przyjaciółki, Laureen, do Bostonu. To jej pierwszy krok na drodze do normalności. Jednak, ku zaskoczeniu kobiety, na miejscu czekają na nią tylko klucze i karteczka z wyjaśnieniem.

Jakby tego było mało, pierwszego dnia po przyjeździe Malia przypadkiem wpada na samego Enza Tossella, zwanego Diabłem z Wybrzeża. Nie spodziewała się, że próbując zacząć nowe życie, pierwsze, co ją spotka, to wymierzona w głowę broń.

Wkrótce Enzo pozna tożsamość nieznajomej i postanowi wykorzystać kobietę do własnych celów. Co gorsza, chłopak Laureen ma taki sam plan. W ten sposób dwóch mafiosów będzie chciało wciągnąć ją do świata, z którego tak bardzo pragnęła uciec.

Czy dla Enza będzie to tylko czysty biznes?


Premiera: 10.03.2021
Tom: I
Seria: Żelazne serca
Ilość stron: 294
Wydawnictwo: NieZwykłe






Moja opinia:

   
Malia Anne Ferro jest Żelazną dziewczyną. Zabójczynią na zlecenie. Odeszła od rodziny. Pragnie spokoju. Kiedy wydaje się, że wszystko idzie w jak najlepszym kierunku w domu jej przyjaciółki Laureen czeka tylko karteczka. Już pierwszego dnia pobytu w Bostonie wpada na mężczyznę. Najpierw widzi wycelowana w siebie broń a potem przystojniaka. To sam Diabeł z Wybrzeża, czyli sławny Enzo Tossel. Już wkrótce Enzo wciągnie ją do gry, w której narzeczony Laureen dołoży swoje trzy grosze. Wpadła w sam środek mafijnych porachunków. Czy dziewczynie uda się odciąć od krwistej przeszłości? Czy Malia wykona zlecenie? Czy uwolni się z tego piekła, zanim będzie za późno? Czy dla Enzo to czysty biznes? A może coś więcej?

   To moje pierwsze spotkanie z twórczością autorki. Co prawda posiadam w biblioteczce jedną z książek autorki "Na przekór" ale jeszcze nie czytałam jej. I wiecie co? Chyba muszę to szybko nadrobić. Otóż pierwszy tom nowej mafijnej serii był niezwykle wciągający i bardzo spodobał mi się styl, w jakim autorka piszę. Z jaką lekkością i pasją przelewa słowa na papier. Jestem szczerze mile zaskoczona. tylko tym razem rodzina nie pozwoliła mi się w ciszy delektować tą historią. Szczerze żałuję. Ale za to odłożyłam sobie ją na bok, by przy okazji ponownie ją przeczytać. Autorka stworzyła fajne i wyraziste postacie. Dopracowane, wybuchowe i po części nie przewidywalne. Nie wiało nudą. O nie. Oni to takie bomby z opóźnionym zapłonem. Mali to chodząca żyleta. Zadziorna i perfekcyjna. Do tego twarda, uparta i zachowująca zimną krew. No dobra, może wyjątkiem jest kontakt z Enzo. Wtedy krew kipi i spala doszczętnie. Skutecznie rozgrzewa i kusi pożądaniem. Pod tym względem autorce udało się stworzyć idealny klimat do zbliżeń. Takich jak bohaterowie. Czyli konkretnie, ostro i w stu procentach satysfakcjonująco. Książka jest naszpikowana uczuciami. Między bohaterami iskrzy od pierwszego spotkania. Widać chęcią i czuć pożądanie. Na każdym kroku. Przyciąga ich do siebie magnes, jakaś niewidzialna siła. Oj joj jo. Było hot. I to bardzo. A wszystko dzięki niemu. Enzo to chodzący testosteron. Pewny siebie, diabeł, który trzyma biznes twardą ręką. Kiedy trzeba jest twardy i brutalny. Nie boi się ubrudzić rąk czyjąś krwią. W świecie mafii panują żelazne zasady, których należy przestrzegać. Niesubordynacja grozi śmiercią - najczęściej w męczarniach. Autorka w pełni oddała klimat mafijnego światka. Pokazała wartość rodziny i tego, co jest w stanie zrobić jedna osoba, by chronić najbliższych. Do czego można się posunąć. Co rusz byłam zaskakiwana. Historia dobrze trzymała w napięciu. Raz rozgrzewała, innym razem szokowała, by za moment zmrozić krew i zostawić z szokiem wymalowanym na twarzy. Finałowe sceny baaardzo mnie zmyliły. Mieszała autorka i to dobrze zwodziła. W mych oczach nawet zalśniły łzy. Znajdziemy tutaj także bohaterów drugoplanowych, którzy zostali dobrze dopracowani. Każdy z nic h jest indywiduum. Nie zlepiają się w bezkształtną masę. Najbardziej teraz korci mnie siostra głównego bohatera. Jestem ciekawa czy tom drugi będzie właśnie o niej. Ta książka to niezwykle ciekawa i niebanalna historia, która wsysa już od pierwszej strony. Naszpikowana emocjami, seksem i brutalnością oraz bezwzględnością. Spędziłam z nią cudowne chwile. Fakt, jak wspominałam na początku, że trochę zakłócane ale z przyjemnością ją czytałam. Pozostał niedosyt i bardzo dobrze. Teraz uzbroić się aby w cierpliwość do czasu wydania drugiego tomu, hihi. Także jeśli szukacie przewrotnego romansu mafijnego, pełnego iskier i sensacji to jest to książka dla Was.


Polecam.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz