"Ktoś taki jak ty. Tom II" Ewa Pirce



Opis wydawcy:


Wyjazd do Nowego Jorku okazał się dla Patricka i Luisiny brzemienny w skutkach. Po tym, jak Hetfield znalazł w swoim apartamencie ciało kobiety, jego świat legł w gruzach. To jednak jedynie przedsmak zemsty przygotowanej przez gang, z którym zadarła Luisina.
Aby ochronić bliskich przed zagrożeniem, Patrick pierwszy raz w życiu musi zdać się na innych. Przyjmuje pomoc, ale ma jeden warunek: nie będzie siedział z założonymi rękami, tylko czynnie uczestniczył w przeciwstawianiu się działaniom Serpientes. Nie spodziewa się jednak tego, z czym przyjdzie mu się zmierzyć.
Na domiar złego o Patricka upomina się przeszłość. Atakuje go w najmniej oczekiwanym momencie, sprawiając, że mężczyzna staje przed poważnym dylematem. Czy po ostatnich przeżyciach znajdzie w sobie wystarczająco dużo siły i odwagi, by stanąć oko w oko ze swoimi demonami?


Tom: II
Seria: Ktoś taki jak ty 
Premiera: 17.10.2022
Ilość stron: 288
Wydawnictwo: Plectrum




Moja opinia:


   Po tragicznych wydarzeniach w Nowym Jorku nastał czas odpoczynku - chwilowy, bowiem gang Serpientes nie ma zamiaru odpuścić. 
    Tym razem Patrick musi zdać się na pomoc innych. Ale to wcale nie znaczy, że będzie siedział z załamanymi rękami i czekał na efekty. On sam także stanie do walki o Luisinę. To, czego doświadczy okaże się niemałym szokiem.
    A jakby było mało rewolucji powróci jego niechlubna przeszłość, który kolejny raz postawi go przed dylematem.
   Czy Patrick pokona wszystkie przeciwności? Czy odzyska miłość swego życia? Co się stanie z Luisiną? Jak zakończy się ta historia?

    Cenię sobie różnorodność emocji w czytanych powieściach. Ale nie takich dosłownie liźniętych po łebkach, a naprawdę rozbudowanych i dopracowanych. Takie właśnie rollercoastery serwuje między innymi autorka drugiego tomu "Ktoś taki jak ty" o tym samym tytule. 
    Część drugą przeczytałam w jeden wieczór. Wciągnęła mnie doszczętnie w te wszystkie zawirowania i zwroty akcji. Dynamika wydarzeń nie pozwoliła nudzie wedrzeć się do fabuły. Było zaskakująco, przejmująco a także zostało oddane piękno uczucia, jakim jest miłość.
   To co się tutaj wydarzyło zdecydowanie trzymało w niepewności do samego końca. Do finału wydarzeń, którego byłam ogromnie ciekawa.
    Byłam zaintrygowana tym, jak potoczą się losy pary, którą polubiłam. Zarówno Luisina, jak i Patrick zostali świetnie wykreowani. A że chwilami podnosili mi ciśnienie? No cóż, to tylko ludzie, którzy tak jak każdy z nas podejmuje decyzje i mierzy się później z ich konsekwencjami. Ich temperament i charyzma oraz wola walki dostarczały wielu wrażeń i rozrywki. 
   Autorka dopracowała fabułę. Odpowiednio rozbudowała wątki. Do samego końca utrzymała moją uwagę. Dodatkowo sukcesywnie podsycała ciekawość. Nie zabrakło sensacji i dramaturgii. A także szczypty humoru oraz można miłości. Lektura dostarczyła mi wielu wrażeń. Z największą przyjemnością zagłębiałam się w lekturze, która skutecznie oderwała mnie od rzeczywistości.
     Jako iż jest to drugi tom serii o tej samej nazwie należałoby ją czytać z zachowaniem chronologii. Ale moim skromnym zdaniem można czytać i bez znajomości pierwszego tomu, bowiem autora tutaj ładnie naprowadza na to, co się wcześniej wydarzyło. Ale nie ukrywajmy: czy warto zabierać sobie przyjemność poznania całej historii? Zdecydowanie nie, dlatego lepiej zachować ciągłość.

Polecam











Współpraca: Wydawnictwo Plectrum

#recenzja



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz