"Alex. Nieposkromiona. Tom II" Agnieszka Kotuńska



Opis wydawcy:

Victorię w życiu zdradzono wiele razy, ale po raz pierwszy to ona będzie musiała zdobyć czyjeś zaufanie, aby osiągnąć zamierzony cel. Podpisanie umowy z Alexem do złudzenia przypominało kontrakt z diabłem. Praca dla człowieka bezwzględnego i bezdusznego wydaje się prawdziwą drogą przez piekło. Dziewczyna podchodzi do swojej misji z ogromną zawziętością, która z czasem zostaje poddana próbie. Jednak życie w fortecy Alexa nie do końca jest tak straszne, jak tego oczekiwała. Kobieta nieświadomie staje się częścią zespołu i rodziny, doświadczając uczuć, których nie zaznała w dzieciństwie. Na jej drodze pojawiają się przeszkody, które diametralnie zmieniają postrzeganie całej sytuacji.

Każdy z możliwych wyborów doprowadzi ją do złamanego serca…
Czy dziewczyna podąży śladem miłości i przywiązania?
Czy lojalność wobec męża okaże się jednak błędem?

"Nieposkromiona – Alex” to kontynuacja pikantnej opowieści o tym, jak burzliwe bywa życie na pograniczu prawa. Miłość wśród gangsterów okazuje się przepisem na prawdziwie emocjonujący rollercoaster!


Tom: II
Seria: Nieposkromiona
Premiera: 14.02.2023
Ilość stron: 298
Wydawnictwo: Vibe 



Moja opinia:


     Victoria nie ma łatwo - i nigdy nie miała. Całe życie pod górkę nauczyło ją, że nie może się poddawać. Że zrobi wszystko, by osiągnąć cel. A tym razem czeka ją niemałe wyzwanie. Musi zdobyć zaufanie a odpisując umowę z Alexem ma nieodparte wrażenie, że to kontrakt z samym diabłem. 
    Pobyt w fortecy jednak okazuje się być zupełnie inny, niż przypuszczała. Staje się częścią zespołu i rodziny przy okazji doświadczając uczuć, które są jej totalnie obce. A im dłużej przebywa z Alexem, tym diametralnie zmienia się jej ocena całej sytuacji.
   Czy Victoria wywiąże się z zobowiązania wobec męża? A może stanie się lojalna względem Alexa? Jakie decyzje podejmnie kobieta?

   Pierwszy tom serii "Nieposkromiona" ogromnie mi się podobał. Książka finalnie otrzymała ode mnie ocenę najwyższą z możliwych. Byłam ogromnie ciekawa w jakim kierunku zmierzy ciąg dalszy wydarzeń.
    Druga część okazała się być jeszcze bardziej zagmatwana. Skomplikowana, tak jak uczucia głównej bohaterki, która dosłownie tutaj wpadła w sam środek tornada. 
   Victoria od początku była wojowniczką. Silną, pewną siebie i niezłomną kobietą budzącą respekt. Tu, w kontynuacji tylko to podkreśliła. Jestem pełna podziwu dla jej zachowania - przede wszystkim trzymaniu nerwów na wodzy. Trzymałam mocno za nią kciuki, szczególnie, że prolog już dosłownie wbił mnie w fotel.
   Fabuła została bardzo dobrze poprowadzona. Odpowiednio rozbudowana i naszpikowana pożądanymi emocjami. Jakimi? Z całej palety. 
   Alex jako bohater był bardzo dobrze wykreowany. Mroczny, niepewny, tajemniczy. Budził we mnie mieszane uczucia. 
   Dynamiczna akcja i sensacja z najwyższej półki nie pozwalały na nudę. Dostarczały adrenaliny i wrażeń. Moja wyobraźnia pracowała na najwyższych obrotach. To było bardzo niebezpieczne i elektryzujące. Tak samo jak sceny uniesień, które dosłownie powodowały, że moje brwi szybowały wysoko a policzki barwiły się na czerwono.
   Jedno tylko malutkie mam spostrzeżenie odnośnie okładki, które osobiście poprawiłabym. Wokół opisu z tyłu okładki dałabym większy margines aby było bardziej estetycznie. Tym bardziej, że jest ku temu miejsce.
    I jestem także zwolennikiem tego, aby w przypadku serii nadawać tomom odpowiednią numerację. Tu mi akurat nie bardzo się to gryzie, bowiem nazwa serii jest konkretnie podkreślona i wyraźna a spójność okładek zachowana.
   Co to była za historia! Pełna żaru i chemii. Pełna starć i walk. Totalnie pochłaniająca i wciągająca. Autorka kolejny raz zabrała mnie na przejażdżkę rollercoasterem. Po zakończeniu lektury byłam wyczerpana i jednocześnie spragniona dalszych wydarzeń.
   Zachęcam do czytania. Tylko pamiętajcie, by zachować kolejność. Bez tego będzie wam ciężko się tutaj odnaleźć i zrozumieć decyzje Victorii. 

Polecam








Współpraca Wydawnictwo Vibe

#recenzja



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz