"Crowned by Hate. Crowned. Tom I" Amo Jones

Opis wydawcy:

Autorka Flip Trick powraca z nową, mroczną serią!

Isa Johnson to młoda, zbuntowana córka prezydenta Stanów Zjednoczonych. Dziewczyna nie dba o luksusy, w jakich mogłaby się pławić, będąc księżniczką ze względu na pozycję ojca. Tak naprawdę Isa chciałaby mieć zupełnie zwyczajne życie – nie takie, w którym czuje się, jakby była zamknięta w złotej klatce bez możliwości ucieczki.

Co gorsza, dziewczyna zostaje zmuszona do małżeństwa. Ma poślubić najstraszniejszego mężczyznę, jakiego kiedykolwiek spotkała. Wszystko w nim jest zimne, mroczne, potworne. Z wyjątkiem pięknej twarzy, która niestety tylko dodaje mu mroku. 

Bryant Royal jest najpotężniejszym mężczyzną w kraju, zarządza Royal Enterprise i nosi w sercu ciemność. Okaże się, że wie o Isie coś, czego nie wiedzą inni i za co chce się zemścić. Obiecał dziewczynie, że uczyni jej życie piekłem na ziemi, a ona mu uwierzyła.  


Tom: I
Seria: Crowned
Premiera: 22.12.2022
Ilość stron: 200
Wydawnictwo: NieZwykłe 




Moja opinia:

   
   Isa Johnson jest krnąbrną córką prezydenta Stanów Zjednoczonych. Nie pasuje do luksusowego życia i zdecydowanie lepiej się czuje poza złotą klatką. Jednak nie ma z niej ucieczki.
   Bryant Royal zarządza Royal Enterprise. Ten potężny mężczyzna już wkrótce zmieni stan cywilny. Jego żoną zostanie Isa, jeśli jej przeszłość ma nadal zostać tajemnicą. 
   Co takiego się wydarzyło? Jak to wpłynie na dziewczynę? Co planuje Bryant? 

    Amo Jones. Uwielbiam mrok z bardzo gorącymi scenami uniesień. Jak mam chrapkę na pokręconą historię to wiem gdzie szukać odpowiednich wrażeń.
    Pierwszy tom serii "Crowned" okazał się być lektura dość krótką. Obawiałam się, że dwieście stron może nie oddać w pełni wszystkich emocji. Że może nie zawierać dobrze rozbudowanych wątków. I niestety tak po części było. Zdecydowanie aż się prosiło się by je rozpisać. Dopracować i spowolnić bieg wydarzeń. Zbyt szybko mi wszystko gnało do przodu.
    Czytając opis lektury nastawiłam się na pewien przebieg wydarzeń. Sądziłam, że właśnie tak będzie przebiegała fabuła. Jakże się myliłam! Co rusz w mej podświadomości pojawiały się pytania i obawy o to, czy faktycznie tak będzie. 
    Bardzo dobre zwroty akcji. Adrenalina jaka mi towarzyszyła podczas czytania powodowała, że serce zdecydowanie przyspieszyło swój rytm. Dynamika wydarzeń i elementy zaskoczenia bardzo dobrze mąciły spokój.
    Isa i Bryant. Ich relacja była bardzo złożona. Gorąca, pełna chemii i żaru. Oni sami zresztą byli wyraziści. Pełni niespodzianek.
    Nie zabrakło chwil sensacyjnych. Takich, które pobudzały wyobraźnię. Powodowały, że włos się jeżył.
   Zupełnie natomiast nie spodziewałam się takiego finału. Zbierałam szczękę z podłogi. Takiego obrotu wydarzeń zupełnie nie brałam pod uwagę. Wow. To było mocne. Aż mnie korci by poznać ciąg dalszy wydarzeń. Mam nadzieję, że drugi tom pokaże się jak najszybciej.
    Uważam, że jest to lektura godna uwagi. Wbija w fotel i dostarcza wielu emocji. Wrażeń z wysokiej półki. Fakt, mogłaby być bardziej rozbudowana. Mimo wszystko zachęcam do czytania.

Polecam 
    






Współpraca Wydawnictwo NieZwykłe

#recenzja




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz