Podsumowanie miesiąca




 Czytelnicze podsumowanie miesiąca


W styczniu miałam zaplanowane tylko osiemnaście książek i jak widzicie mocno przeskoczyłam swoje plany. W sumie przeczytam 34 , z czego pięć to moje patronaty medialne. I te książki mogę z czystym sumieniem polecić.

Alicja Skirgajłło "CLAIMED" Editio Red

Noemi Vain "Suma kłamstw" WasPos 

Monika Nerc "Pocałunek diabła" Wydawnictwo NieZwykłe 

Karolina Wasilewska "Kochanie, nie rań mnie" Wydawnictwo NieZwykłe

 Samanta Louis "Walka o dziedzica" WasPos 

Dziękuję w tym momencie autorkom oraz wydawnictwom za możliwość promowania tych perełek. Są tego warte. I to przy okazji mój TOP5 ze stycznia.

Ale pozostałym przeczytanym przeze mnie książkom nie mówię nie. Na nie również warto zwrócić uwagę. Każda ma w sobie coś fajnego.

A jak Wasz zaczytany styczeń? Co fajnego możecie mi polecić?


Zaczytanego lutego.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz