"Złamana lojalność" Cora Reilly

 




Opis:

Nowa seria autorki słynnych „Złączonych"!

Fabiano od najmłodszych lat był wychowywany z myślą o tym, że pójdzie w ślady ojca i podobnie jak on zostanie consigliere w chicagowskim oddziale. Jednak tak się nie dzieje. Skazany na śmierć, ledwo żywy czternastoletni chłopak walczy o przetrwanie.

Mafijny świat jest jedynym, jaki zna, więc kiedy Fabiano spotyka Remo Falcone, stawia sobie nowy cel: stać się częścią innej rodziny mafijnej. Ale żeby tak się stało, musi na to zasłużyć.

I zasłuży – walcząc w klatkach i zyskując miano mężczyzny, którego trzeba się bać. W ten sposób delikatny Fabi odchodzi na zawsze. Jego miejsce zajmuje bezwzględny i bardzo niebezpieczny człowiek.

Leona pragnie zwyczajnego życia, z dala od matki narkomanki. Jednak gdy kobieta wpada w oko Fabiano Scuderiemu, jej marzenie pryska jak bańka mydlana.

Dla Fabiano liczy się tylko Camorra. Czy będzie gotowy zaryzykować wszystko, o co tak ciężko walczył?


Premiera: 06.01.2021|
Tom: I
Seria: The Camorra Chronicles
Ilość stron: 359
Wydawnictwo: NieZwykłe







Moja opinia:

   
   Miasto Grzechu wita gorąco.
   Fabiano Scuderi jest obecnie egzekutorem Comorry. To ona go uratowała lata temu, kiedy ojciec, chciał go zabić. Miał zostać 
consigliere w chicagowskim oddziale. Ale plany się zmieniają. Z miłego i grzecznego nastolatka zmienia się w brutala. O ironio z mafii do mafii. Z deszczu pod rynnę? Absolutnie. To tu ma swoją rodzinę a Remo Falcone to jego cappo. To tu sieje strach wśród dłużników. Nie ma przebacz, kiedy stanie się z nim twarzą w twarz. On nie ma serca. Już dawno pokrył go mrok i zamieniło się w twardy głaz. Przynajmniej tak cały czas myśli. Dopóki na jego drodze nie staje niewinna i nieśmiała Leona Hall. Młoda kobietka zostawiła matkę narkomankę i prostytutkę na odwyku i wyruszyła do ojca, by zarobić sobie na studia. Jednak on się zmienił a nawet jest gorzej, niż pamięta. Wkrótce ścieżki Leony i Fabiano się przetną...
 Czy Leona odkryje w jego sercu iskierkę nadziei? Czy on się dla niej zmieni? Czy ona go zaakceptuje? A może wszystko spowije ciemność i śmierć?

   To mojej pierwsze spotkanie z twórczością autorki. I wiem już na pewno, że nie ostatnie. Muszę koniecznie nadrobić serie "Złączonych", bo po tej książkę mam na nią jeszcze większy apetyt. "Złamana lojalność" od pierwszej strony wciąga mnie w świat mafii. W świat rodzin mafijnych i ich zasad. Brutalność, bezwzględność i okrucieństwo. Lojalność i honor. I zapach śmierci. To jest właśnie to. Życie, jakie zna główny bohater. Fabiano to mocna postać, która jest okryta mrokiem. Od małego uczony na consigliere, by w pewnym momencie los sobie z niego okrutnie zadrwił. Z miłego, grzecznego i sympatycznego młodzieńca został tworzony zabójca. Egzekutor. Człowiek bez duszy. Bez serca. Zimny i okrutny. Pod tym względem autorka oddała wszystkie jego złe cechy. Tę demoniczność i okrucieństwo, które go raduje. Ranienie i zabijanie - to jego świat. Brr, aż mnie przechodziły dreszcze. Spotkać takiego faceta nocą w zaułku to chyba padłabym na zawał. Nie musiałby się nawet brudzić ani używać kul, hihi. Serio, to przerażająca postać. Walki to jego hobby, które autorka oddała ze wszystkimi drastycznymi opisami. To niezwykle okrutny świat. Tylko dla wybranych i takich, którzy nie mają skrupułów. Jak zobaczyłam kogo autorka postanowiła postawić na drodze Fabio, to aż nie zmroziło. Myślałam, że to żart. Dlaczego? Takie niewiniątko kontra brutal? Aż mi się jej zrobiło szkoda. Leona to miła, uprzejma i kulturalna młoda kobietka. Przeszła ciężkie chwile w dzieciństwie oraz później u boku matki ale to nie zmieniło jej. Nie stała się taka, jak oni. Weszła w mrowisko zupełnie nieświadomie. Stałą się smakowitym kąskiem dla ociekających testosteronem przystojniaków z Comorry. Oni biorąco chcą i mają w nosie czyjeś zdanie. Jak im się coś nie podoba, to serwują im kulkę i do widzenia. Kobiety traktują przedmiotowo, tylko do seksu. A ten jest ostry, brutalny i nieprzewidywalny. Przewidywałam najczarniejsze scenariusze. Autorka cały czas trzymała mnie w niepewności. I bardzo dobrze, bo czekała mnie ogromna niespodzianka. Bohaterowie z każdą kolejną kartką zaskakiwali mnie i dostarczali rozrywki. Były momenty, które ściskały me serce. Akcja szalała niczym tajfun. Niemożliwa do zatrzymania. Do samego końca nie miałam pewności, jak się to wszystko zakończy. Złamaną lojalność nie tak łatwo naprawić i nie każdy otrzymuje drugą szansę. No powiem Wam, że to był totalny rollercoaster emocjonalny. Autorka skutecznie oderwała mnie od rzeczywistości i wessała mnie do świata Fabio i Leony. Do dwojga bohaterów różnych niczym dzień i noc. Ich relacja była pełna zawirowań. Nie miałam pewności, jak będzie wyglądało to wszystko na kolejnej kartce. On był po prostu nieprzewidywalny. Fabio to niezwykle silny i bezlitosny facet, który z uśmiechem na ustach odbiera życie dłużnikom. Leona natomiast to taka uprzejme dziewczę nie świadomie w ogóle czyhającego na nią niebezpieczeństwa. Dwa różne światy. Dwoje totalnie różnych bohaterów. Dwa serca bijące w jednym rytmie. Autorka ukazała dokładnie to, co jest w stanie zrobić człowiek dla miłości i dla ochrony ukochanej osoby. Było ostro, było niebezpiecznie, było gorąco. Zarówno pod względem sensacyjnym, jak i erotycznym. Bardzo mi się podobało i już nie mogę się doczekać kontynuacji, po którą będę chciała sięgnąć. Jeśli szukacie wciągającej historii mafijnej to koniecznie sięgnijcie po tę książkę. Dostarczy Wam wielu emocji i ciężko będzie Wam wrócić do rzeczywistości.

Polecam.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz