"Ryzykowna rodzina. Zakochani w mafii. Tom III" Paula Ciulak


Opis wydawcy:

"Ryzykowna rodzina” to trzecia część serii: "Zakochani w mafii”.

Zeila nareszcie stworzyła własną rodzinę. Miała niesamowitego narzeczonego, Kysona, który oddałby za nią życie i cudownego synka, Bastiana, który stał się ich oczkiem w głowie. 
Niestety, życie w mafijnym półświatku nie daje wytchnienia. 

Jaka jest prawda o śmierci Sebastiana? Czy pogłoski o nim rozdrapią jedynie stare rany?
Jaki był powód zniknięcia Zane’a na cztery lata? Ile prawdy jest w jego słowach o tym, że musiał chronić Zeilę?

Jakie trupy wciąż skrywa rodzinna szafa?

Z tymi, jak i innymi mrocznymi sekretami przyjdzie się zmierzyć Zeili z Kysonem. W końcu dla swojej rodziny warto podjąć ryzyko.



Tom: III
Seria: Zakochani w mafii
Premiera: 11.01.2023
Ilość stron: 
Wydawnictwo: Dlaczemu 



Moja opinia:


   Zeila dokonała niemożliwego w mafijnym świecie. Ma kochającego męża, który podaruje jej cały świat. Synka, który jest ich oczkiem w głowie. A oni sami, we trójkę stanowią wyjątkową ryzykowną rodzinę. Zdawać by się mogło, że teraz może być już tylko lepiej, że osiągnęli spokój i stabilność. Nic bardziej mylnego! Najgorsze dopiero nadchodzi.
    Co tym razem przyszykował dla nich los? Co nich czeka? Czy Zeila i Kyson są nie do rozdzielenia? Jaka jest prawda o śmierci Sebastiana? Dlaczego Zane zniknął na cztery lata i tłumaczy się tym, że chronił Zeilę? Jakie tajemnice i sekrety ujrzą światło dzienne? 
  Jedno jest pewne: oni ramię w ramię staną do walki ze wszystkich, co im zagraża. Stanowią jedność, która jest nierozerwalna. Tylko...czy aby na pewno?

   Seria mafijna od Pauli Ciulak już na samym początku skradła moje serce. Polubiłam Zeilę i Kysona i cały czas im kibicowałam.
    Biorąc książkę do ręki sądziłam, że będzie spokojniejsza, bardziej skupiona na bohaterach i dopieszczaniu związkowi, jaki stworzyli. Myślałam, że już nie będzie tak przewrotnie. Jakże się myliłam! To co tutaj się znalazło było faktycznie ostateczną rozgrywką. Ostatnią walką z całym złem, jakie jeszcze zostało; jakie jeszcze stoi im na drodze. I to nie było przepowiadane. Nastąpiło z całą gwałtownością. Niczym spadająca bomba burząca wszystko na swej drodze. 
    Takie zwroty akcji to ja uwielbiam. Jak się ma coś dziać to konkretnego i wyrazistego. Takiego z całą paletą emocji i wrażeń. 
   Dołożone zostały także sekrety i tajemnice, które okazały się być bardzo wstrząsające. Siejące zamęt i powodujące szybsze bicie serca. Włos się jeżył. Pojawiała się także gesia skórka w oczekiwaniu na finał. Na całą prawdę, która wbiła mnie w fotel.
   Jak romans mafijny to i sceny uniesień musiały się znaleźć. A były, były i to jakie! Zmysłowe. Pełne ognia i żaru. Pobudzające wyobraźnię.
   A bohaterowie? Nadal silni, nadal odważni, nadal zdeterminowani by walczyć o siebie i o to, co udało im się stworzyć. Dystyngowani. Eleganccy. Majestatyczni. Emanujący potęgą i niezłomnością.
    Ogromnie mi szkoda, że to już koniec. Że to ostatnia część. Każdą z nich czytałam z wypiekami na twarzy. Towarzyszyły mi rozmaite emocji i z uwagą śledziłam przebieg wydarzeń drżąc o losy bohaterów. Cudownie było móc ich poznać na kartach powieści.
    Autorka napisała bardzo dobrze rozbudowaną historię miłością w świecie mafii. Przewrotną, pełna elementów zaskoczenia. Wciągająca i przejmująca. Jeśli jeszcze jej nie znacie, to musicie to nadrobić. Oczywiście z zachowaniem chronologii.

Polecam 





Współpraca: Dlaczemu

#recenzja





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz