"Druty od a do z. Ilustrowany podręcznik dla początkujących i zaawansowanych"


Opis wydawcy:


Robótki na drutach bez tajemnic

pomocny samouczek dla początkujących ▪ inspiracje dla zaawansowanych ▪ krok po kroku do mistrzostwa

W tej książce znajdziesz wszystko, czego musisz się nauczyć, żeby czerpać przyjemność z robienia na drutach. Dzięki jasnym instrukcjom i czytelnym fotografiom szybko opanujesz podstawy pracy z drutami: od nabierania oczek, przez podstawowe ściegi, po czytanie wzorów i korygowanie błędów. To jeszcze nie wszystko! Kiedy zdobędziesz te umiejętności, książka poprowadzi Cię dalej: nauczysz się pracy w okrążeniach, robienia dzianin w stylu irlandzkim, żakardów, intarsji, ażurów i wiele, wiele więcej.


Premiera: 23.03.2023
Ilość stron: 160
Wydawnictwo: RM



Moja opinia:


  Dziś mam dla Was propozycję inną niż wszystkie standardowo przeze mnie omawiane. Tym razem coś dla pasjonatów włóczek. Dokładniej: robienia na drutach.
   Ten bogato i szczegółowo ilustrowany oraz drobiazgowo i przystępnie napisany poradnik zdecydowanie ułatwi wam zapoznanie się z tym jakże pasjonującym, rozwijającym i pochłaniającym sposobem na dłużące się wieczory, odkrywanie nowej pasji a także zrobienia sobie chociażby szalika. Ogranicza nas tylko wyobraźnia a także poznanie kroków i etapów oraz podstawowyej pracy z drutami. W myśl zasady praktyka czyni mistrza. 
    Druty są ze sobą odkąd skończyłam 9 lat. Moja mama zimową porą pokazała mi wtedy najprostszy według niej sposób. Wtedy nie wiedziałam jak to się nazywa. Dziś już wiem, że szalik dla lalki robiłam metodą ściągaczową. Pamiętam pierwsze pomyłki, pierwsze pogrubione oczka, a także frustrację, gdy nic nie wychodziło i musiałam rozpruwać swoje dzieło. Zresztą do tej pory mam szalik i sweterki moich lalek - córka się nimi bawi. 
    Ten podręcznik właśnie służy temu, aby dokładnie poznać druty i to, jak z nimi postępować. Jakie dobrać narzędzie pracy, jaką włóczkę, czy ścieg aby wyszedł pożądany efekt. To i wiele, wiele innych ciekawych pomysłów czeka właśnie na Was. 
   Wbrew pozorom to nie jest nic trudnego. A nic nie sprawi większej satysfakcji niż chociażby własnoręcznie zrobiony element garderoby. 
   Ta książka zdecydowanie może być podarunkiem, zarówno dla siebie, jak i bliskiej nam osoby. Krok po kroczku, metodycznie, z ogromną cierpliwością i wyczarujecie sobie coś pięknego. Ja w to mocno wierzę. Uwierzcie w siebie i odkryjcie nową pasję. Nowe hobby, które pokochacie całym sercem. 

Polecam




Współpraca: Wydawnictwo RM

#recenzja 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz