"Książę. Mafia. Tom II" Aniela Wilk


Opis wydawcy:


„Książę” – nowa powieść Anieli Wilk, kontynuacja losów bohaterów „Księżniczki”. Sensacja, namiętny i burzliwy romans oraz przystojny książę, który przybywa… w białym Mustangu.

Trudno wypisać się z mafii, zwłaszcza gdy jesteś synem najważniejszego bossa półświatka. Do wyboru masz śmierć lub ucieczkę. Julian - pseudonim Jura - brat Blanki wybrał to drugie rozwiązanie. Uciekł z własnego ślubu i zaszył się na Lazurowym Wybrzeżu. Chciał zacząć wszystko od nowa, z czystą kartą, tam, gdzie nikt go nie zna.

Niestety, jeden prywatny taniec w wykonaniu rozpalającej zmysły Polki, zmienia tę bezpieczną optykę. To, co miało być wakacyjnym romansem bez zobowiązań, może okazać się przygodą życia. Zwłaszcza, że ekskluzywny klub, do którego wejście mają jedynie uprzywilejowani, oprócz rozkoszy oferuje też… śmiertelne zagrożenie.

Julian orientuje się, że choć wrogowie są nowi, to zasady mafijnej gry się nie zmieniają. A przy okazji odkrywa, że każdy jednak posiada sumienie.


Tom: II
Seria: Mafia
Premiera: 05.10.2022
Ilość stron: 320
Wydawnictwo: Muza S.A. 




Moja opinia:


   Kiedy należy się do mafii, życie wygląda zupełnie inaczej. To świat pełen restrykcyjnych zasad i brutalności. Dosadnie poznała to księżniczka mafii. Blanka swoje przeżyła i musiała zaakceptować nowy stan rzeczy. Teraz pora na jej bliźniaka. 
   Julian ma dość mafii. Dość bycia marionetką. Dlatego też w dniu własnego ślubu ucieka pannie młodej sprzed ołtarza i wyrusza w poszukiwaniu wolności. Książę w białym Mustangu ładuje na Lazurowym Wybrzeżu. Ten chwilowy postój i złapanie oddechu może zawdzięczać dzięki swojemu przyjacielowi. 
   Jura trafia do ekskluzywnego klubu Motylek. Tu jest światkiem niezwykle erotycznego i oddziałującego zmysły tańca. Tak bardzo spodobała mu się Sara, że zażyczył sobie prywatnego występu. 
    Niestety nie wszystko idzie zgodnie z planem. Wkrótce następują komplikacje a wraz z nimi wolność mężczyzny kolejny raz staje pod znakiem zapytania.
    Kim jest Sara? Co spotkało tutaj Juliana? Jaka przyszłość czeka na niego? 

    Przeczytałam jak na razie "Serię z agentem Brucem" i jeden z tomów podobał mi się bardziej. Pierwszy tom serii "Mafia", czyli "Księżniczka", był pozytywny i mocno zastanawiałam się czy sytuacja się powtórzy. I tak samo niestety się stało. "Książę" w moim odczuciu okazał się słabszy. No niestety, kobieta rządzi, hehe. 
   Jura był zabawny. Odważny, pewny siebie, arogancki i bezczelny. Ale zaimponował mi w przypadku starcia z kobietą przyjaciela. Byłam pewna, że postąpi zupełnie inaczej. Nie do końca jestem tylko w stanie zaakceptować tego, jakim pojazdem uciekał. Ok, rozumiem chęć jak najszybciej dywersji ale kurcze blaszka - tak bardzo rzucającym się w oczy wozem? Trochę to absurdalne było. A poza tym jak na bliźniaka okazał się być inny charakterem, niż swoja siostra. On jawił mi się bardziej jako taki lekkoduch i narwaniec. A w związku z tym faktycznie nie pasujący do mafii. 
    Sara okazała się być zupełnie inna, niż z początku myślałam, że będzie. Nie będę tutaj niczego opisywać ale nie raz brwi szybowały mi do góry.
   Relacja między bohaterami, jak w przypadku serii mafijnej bywa, była baaardzo gorąca. Odważna, zmysłowa, grzeszna. Dynamiczna i pełna erotyzmu. Chemii i pasji. Żądzy, która z każdą kolejną stroną nabierała na sile.
    Nie zabrakło elementów zaskoczenia. Takich z wysokiej półki. Jak się coś zaczęło sypać - to konkretnie. Dosadnie i z rozmachem. 
   Wspomniany w pierwszej części humor i tutaj również miał miejsce. Pojawił się ale nie zawsze powodowało to, że na me usta wypłynął uśmiech. A o salwach śmiechu niestety nie było mowy. Coś trudno tym razem było mnie rozweselić. 
    I niestety zabrakło mi trochę tej mafii samej w sobie. Coś się tam pojawiło z przeszłości bohatera ale tak jakby zostało w zawieszeniu. W próżni. Pociągnęłabym to osobiście o chociaż jeszcze jeden akapit w tekście, o jeszcze jedną wzmiankę.
    Mimo wszystko uważam, że książka jest warta czytania. Dla fanów niegrzecznych i odważnych scen uniesień. Przeczytałam ją na raz - bardzo szybko i sprawnie się przekręca kolejne kartki. 
   Jak czytać? Zachowaniem kolejności choć uważam, że nie jest to wymagane. 







Współpraca Wydawnictwo Muza S.A. 

#recenzja




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz