CZYTELNICZE PODSUMOWANIE MIESIĄCA

 





Ten miesiąc, choć najkrótszy w roku, wcale tak słaby nie był. O dziwo zaskoczyłam samą siebie.  Czym? Otóż za mną aż 36 wyjątkowych książek. W tym 6 patronatów z lutego a nawet dwa z marca. Podgoniłam i to sporo. Dziękuję w tym miejscu wydawnictwo i autorom, dzięki którem mogłam przeczytać tyle cudowności. 

Co polecam? 
Oczywiście przede wszystkim moje patronaty:
Ewa Maciejczuk "Igrając z szefem"
Alicja Skirgajłło "Pokonany"
Anne Zaires & Charmaine Pauls "Rosyjski zabójca"
Kamila Wiśniewska "Związani umową"
J.Harrow "Nieodpowiednia chwila"
Aldona Reich "Strzyga"
Anna Pamuła "Nieodpowiedni facet"
Vicoria Black "(nie)rozsądne szepty"

To moje top, które skradły moje serducho. Każda inna i każda wyjątkowa. Dodatkowo ze stosiku warto moim zdaniem zwrócić uwagę jeszcze na J.Dean "Bądź moim szczęściem", Caroline Angel "Wróg mojego brata", Kamila Mikołajczyk "Udowodnię ci", Ludka Skrzydlewska "Król grzechu" i Katarzyna Małecka "Blood from blood. Ottavio". Trochę ich jest ale na serio to świetne książki. Pozostałym absolutnie nie mówię nie. Po prostu te wymienione miały w sobie coś, co sprawiły, że mimo zamknięcie okładki i odłożenia książki na półkę, nadal te historie tkwią w mojej głowie. Uff. W mojej głowie istna burza. A tu na stosiku recenzenckim kolejne czekają na czytanie.

A jak u Was kochani? Ile daliście radę przeczytać w lutym? Co mi fajnego możecie polecić?







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz