CZYTELNICZE PODSUMOWANIE MIESIĄCA

 




CZYTELNICZE PODSUMOWANIE MAJA


W maju pojawiło się wiele interesujących premier. Na moim stosiku poza świeżynkami wydawniczymi znalazło się także kilka starszych pozycji. Wszystkie są warte warte przeczytania. W tym miejscu chciałabym bardzo podziękować autorkom oraz wydawnictwom za możliwość zrecenzowania tylu cudowności? A ilu? W ty miesiącu skromne 37, hihi. Ale liczę w tym także moje patronaty z maja i jeden w czerwca.

Mój TOPIK to nie lada dylemat, bowiem jest wiele pozycji, które pokochało moje serce I na pewno jest to więcej niż 5. Co polecam?

Moje siedem patronatów:
Aga Kalicka "Efesto" Wydawnictwo Inanna
Justyna Leśniewicz "Zakręcona znajomość" Wydawnictwo Plectrum
KN Haner "Zła chwila" Editio Red
Katarzyna Garczyk "Ostatni oddech" WasPos
Gosia Lisińska "Włoskie ciacho"
Ewa Maciejczuk "Zakładniczka mafii"
Klara Leończuk "Scarlet" Wydawnictwo Niezwykłe (Brak na zdjęciu, czekam na egzemplarz)

Poza tym polecam z czysty sercem:
Paulina Jurga "Marionetka" Wydawnictwo Otwarte
Cora Reilly "Złamane emocje" Wydawnictwo Niezwykłe
Laura Passer "Księżniczka" Dlaczemu
Marta Siwa "Daj nam szansę" Wydawnictwo Alternatywne
Magdalena Szweda "Król midas"  Wydawnictwo Niezwykłe
I.M.Darkss "Niewolnica mafiosa" Wydawnictwu Akurat (Grzeszne Książki)

W tym miesiącu 13 powieści skradło moje czytelnicze serducho. Aczkolwiek jak pisałam wyżej, gust gustowi nie równy i warto samemu zawsze przeczytać zanim wyrazi się swoje zdanie czy określi stronę. A u Was? Jak wyglądają statystyki? Podliczacie w ogóle? 

Zaczytanego czerwca.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz