"After. Powieść graficzna. Tom I" Anna Todd


Opis wydawcy:


Niektóre historie można czytać bez końca. Światowy bestseller opowiedziany na nowo w formie powieści graficznej. 

Jeśli Tessa miałaby wybrać jedno słowo, które najlepiej ją opisze, pewnie postawiłaby na „porządek”. Choć dopiero zaczyna studia, ma już wyraźnie zarysowany plan na życie: staż w wydawnictwie, powrót do rodzinnego miasta i oczywiście ślub – z równie poukładanym Noahem.  

Jeśli Tessa miałaby jednym słowem określić nowo poznanego Hardina, mógłby to być „bunt”. Przypadkowo spotkany na kampusie chłopak to jej całkowite przeciwieństwo – porywczy, arogancki, kpiący z reguł i porządku. Ale także spontaniczny, tajemniczy i… pociągający! W życie Tessy wprowadza absolutny chaos. Wrażliwa dziewczyna dostrzega w nim coś więcej niż pełną buty postawę bad boya. Czy jednak warto zaryzykować wszystko dla Hardina? Czy jego mroczna strona nie zniszczy tego, co dobre w nim samym, ale i w Tessie? 

Szalona miłość „dobrej dziewczyny” i „złego chłopaka” może doprowadzić do katastrofy, ale może właśnie katastrofa jest tym, czego Tessa i Hardin potrzebują najbardziej? 



Tom: I
Seria: After
Premiera: 28.09.2022
Ilość stron: 192
Wydawnictwo: Niegrzeczne Książki



Moja opinia:


    Tessa właśnie skończyła pewien etap edukacji i czekają ją studia. Studia z daleka od mamy i od chłopaka.
   Ona i Noah dobrali się idealnie. Spokojni, grzeczni, kulturalni, uprzejmi. 
    Życie na kampusie okazuje się być zupełnie inne od tego, do czego przywykła. A napewno nie przywykła do aroganckiego zachowania i bezczelności. A taki właśnie jest Hardin - przystojny lecz zbuntowany w typie bad boy.
   Hardin wprowadza w jej życie chaos a ona...jest go bardzo ciekawa.
   Czy Tess zaryzykuje? Czy odważy zbliżyć się do Hardina, który jawi się jej jako zakazany owoc? Co zrobi Noah? Jak rozwinie się dalej ich relacja? Co czeka na Tess? 

   Uwielbiam serię After. Za mną wszystkie tomy pierwszego wydania, które stanowią dość ważną część mojej prywatnej biblioteczki. Byłam ogromnie ciekawa tego, jak będzie mi się czytało ja w formie graficznej.
   Przede wszystkim brakuje emocji. To komiks i na opisy najzwyczajniej w świecie brakuje miejsca. Ja to w zupełności rozumiem ale nic na to nie poradzę, że mi ich brakowało. 
   To nie jest moje pierwsze spotkanie z powieścią w takiej postaci. Kiedyś, jako nastolatka (czyli baaardzo dawno temu, heh) lubiłam sięgać po takowe historie. Teraz po latach całkiem przyjemnie było mi do tego wrócić.
   Przede wszystkim lekturę przeczytałam ekspreso. Nie da się przeciągnąć tego, bowiem to jest niemożliwe. Czytamy dialogi, przypatrujemy się grafikom a dopiero później na koniec, przynajmniej w moim przypadku, nadchodzi czas na refleksje. 
    Była widoczna różnica charakterów między bohaterami. Było zarysowane wszystko to, co kluczowe dla tej historii. Historii grzecznej młodej kobiety i niegrzecznego młodego mężczyzny. Były podkreślone sytuacje rodzinne i relacje między studentami.
     To naprawdę wyszło fajnie. Dobry, nietuzinkowy pomysł. Książka w takiej postaci jest ciekawa. Nie mogę się doczekać kontynuacji, choć moje serce zawsze pozostanie przy pierwszym wydaniu i ich pokaźnych gabarytach. Aczkolwiek tej nie mówię nie. Znam historię, pamiętam ją doskonale. Dla kogoś takiego samego jak ja, myślę że będzie fajną alternatywą. Dla wymagających czytelników może nie do końca. Na pewno dla fanów komiksów sprawdzi się idealnie. I przede wszystkim dla młodszych czytelników. 





Współpraca: Niegrzeczne Książki




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz