"Kreol. Magnolia. Tom I" Meghan March

 




Opis:

Nawet najlepszą przyjaciółkę żony króla nowoorleańskiego półświatka obowiązują zasady. Magnolia Marie Maison ich przestrzegała. Jednak lojalność i szacunek do Mounta nie gwarantowały jej pełnego bezpieczeństwa. Była silną kobietą o żelaznym charakterze, miała nerwy ze stali, ale jej życie dotychczas przypominało taniec z diabłem. Albo grę w szachy z kimś znacznie gorszym. Miała nadzieję, że skoro sprzedała swój nielegalny interes i wycofała się z branży, znajdzie drogę do spokojnego życia. Niestety. Duchy przeszłości nie chciały pozostać martwe.

Moses Buford Gaspard wyjechał z Nowego Orleanu piętnaście lat temu. Przez nią. Teraz wrócił. Dla niej. W końcu zrozumiał, jak fatalny błąd popełnił. Nie było dnia, w którym by o niej nie myślał. Ale że znał Magnolię dobrze, wiedział, że nie będzie łatwo ją odzyskać. Zraniona lwica nigdy nie wybacza. Moses jednak nie przyjął tego do wiadomości. Przywiózł z Nowego Jorku tylko jeden prosty plan: przyszłość z tą kobietą.

Magnolia miała świadomość, że wszystko się zmieni. Musiała podjąć trudne decyzje. Jednak trudniejsze będzie sprostanie ich konsekwencjom. Ktoś postanowił ją zabić. Ktoś postanowił ją zdobyć. Ktoś postanowił ją odzyskać. Ona postanowiła przetrwać. Na własnych warunkach.

Przyszedł czas, by dokonać wyboru. Musisz odkryć karty, jakie rozdał ci los...


Tom: I
Seria: Magnolia
Premiera: 14.07.2021
Ilość stron: 288
Wydawnictwo: EditioRed









Moja opinia:

   
"Wiem, że lubisz tańczyć z diabłem, ale uważaj na siebie dziewczyno.
Diabeł zawsze w końcu domaga się swojej zapłaty."


   Magnolia Marie Maison piętnaście lat temu przeżyła koszmar po huraganie Katrina. To właśnie wtedy Moses Buford Gaspard ją uratował. Spędzili ze sobą cudowny czas, jednak on musiał wyjechać a ona nie mogła zostawić wszystkiego. Los ich rozdzielił. Teraz po latach on powraca. I nie będzie łatwo, bowiem Magnolia tak łatwo nie wybacza. Dodatkowo przeszłość upomina się o swoje. Nie będzie bezpiecznie. Będzie za to gorące i wysoce niebezpiecznie. A ona chce tylko przetrwać...
   Czy jej się uda? Jaki plan ma Moses? Czy kobieta mu wybaczy? Czy on zdoła ją uratować? czy zdąży zanim będzie za późno?

   Znam i bardzo cenię sobie twórczość autorki. Mam sporą kolekcję jej powieści, aczkolwiek nie wszystkie. Teraz przyszła pora na dylogię. Dylogię, której byłam ogromnie ciekawa. Samo imię głównej bohaterki sugeruję postać barwną i jednocześnie twardą. Taką, która przetrwa wszystko. Taka, która nawet po złamaniu się podniesie i będzie silna. I tak właśnie była gówna bohaterka. Twarda niczym kokos ze słodkim wnętrzem. To silna wojowniczka. Twarda babka. Nie boi się krwi, broni oraz śmierci. Umie walczyć i walczy niczym lwica. Charyzmatyczna postać, która zaskakuje. Która stopniowo odkrywa wszystkie karty. Ma fajne do siebie podejście. Jej przemyślenia były świetne. Byłam ogromnie ciekawa tego, co się wydarzyło w przeszłości, że aż tak nienawidzi Masona. W równym stopniu go nienawidzi, co pragnie. I było to podawane na raty. Niczym puzzle, które wskakiwały na swoje miejsce w tej trudnej układance. Ich wzajemna relacja była podszyta niepewnością, ochroną przed kolejnym zranieniem a przy tym gorąca i pikantna. Emocje szalały. Akcja trzymała w napięciu i dostarczała rozrywki. Retrospekcje na ogromny plus. Dzięki nim mogłam jeszcze bardziej poznać bohaterów. Na kolejny plus, jaki zauważyłam , zasługują bohaterowie drugoplanowi. Ciekawi interesujący a ich życie było bardzo dobrze powiązane z główną bohaterką. Mimo początkowej trudności, to fajna lektura. Tak, miałam problem z wczytaniem się w historię. Nie porwała mnie z początku ale w miarę przekręcania kolejnych stron było coraz lepiej. Tak, że po finiszu chciałam jak najszybciej zacząć tom drugi. Miałam to szczęście, że mam całą dylogię. I w związku z tym po chwilowej przerwie na codzienność zasiadłam do lektury drugiego tomu. Wam też radzę od razu zakupić komplet. 
   Bardzo dobra i pasjonująca lektura. Rozpala i mrozi. Doskonała gra na  emocjach. Tom pierwszy jest w głównej mierze o Masonie, ale Magnolia nie zostaje w tyle. W końcu gdyby nie ona, to nie byłoby historii. Pisana jest lekkim i przystępnym językiem. Czyta się ją szybko. Dzięki narracji kilku osób można bardziej wczuć się w bohaterów. Intrygi, kłamstwa i tajemnica oraz niełatwa miłość. Wszystko to co misie lubią najbardziej. Idealna na wieczorny relaks z lampką wina. Warto poznać tę historię.

Polecam.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz